Bricomarché, lider w kategorii supermarketów „dom i ogród”, poszerza swoją obecność w Polsce. Trzy nowe placówki franczyzowe zostały otwarte 22 marca w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach, zwiększając liczbę sklepów marki do 189 w całym kraju.
Dzięki tym otwarciom, powierzchnia handlowa Bricomarché powiększyła się o 7200 m², z czego 4400 m² to sala sprzedaży, a 2800 m² przestrzeń zewnętrznych ogrodów. Każdy sklep oferuje ponad 20 000 produktów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie i ogród. Klienci mają również możliwość zakupów online oraz dostęp do promocji i akcji handlowych organizowanych przez sieć.
Placówka w Łowiczu jest prowadzona przez nowego franczyzobiorcę, natomiast sklepy w Płońsku i Zdzieszowicach stanowią rozwój działalności obecnych przedsiębiorców w ramach sieci. Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché, podkreśla, że pierwszy kwartał roku był okresem intensywnego rozwoju marki. W planach są kolejne otwarcia sklepów, w tym te wcześniej działające pod innymi szyldami, co stanowi strategię ekspansji opartą na przyłączeniach. Bricomarché oferuje partnerom wszechstronne wsparcie, od szkoleń, przez marketing, IT, po zakupy i logistykę.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji