Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce

Autor: MK
Kategoria:

Sieć supermarketów Bricomarché kontynuuje dynamiczną ekspansję. Na mapie Polski powstały trzy kolejne punkty sprzedaży wiodącej sieci supermarketów z kategorii „dom i ogród”. 22 marca Bricomarché otworzyło franczyzowe placówki w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach. Marka osiągnęła tym samym liczbę 189 sklepów w Polsce.

Dzięki otwarciom nowych punktów, powierzchnia handlowa sieci zwiększyła się łącznie o 7200 mkw. z czego prawie 4400 mkw. stanowią sale sprzedaży, a 2800 mkw. to przestrzeń przeznaczona pod zewnętrzne ogrody. Każdy ze sklepów oferuje ponad 20 000 artykułów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie oraz ogród. Od pierwszych dni funkcjonowania klienci mogą także dokonywać zakupów drogą internetową. Zyskują także dostęp do promocji oraz akcji handlowych realizowanych cyklicznie przez centralę zakupową sieci we współpracy z właścicielami sklepów.

Sklep w Łowiczu poprowadzony jest przez nowego franczyzobiorcę, z kolei placówki w Płońsku i Zdzieszowicach to kolejne supermarkety przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą skalować swój biznes w ramach sieci Bricomarché.

– Dla sieci Bricomarché pierwszy kwartał tego roku to czas intensywnego rozwoju. Zgodnie z założeniami otwieramy kolejne punkty sprzedaży, wzmacniając tym samym pozycję na polskim rynku – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché. W najbliższym czasie pod znakiem Bricomarché dołączą do sieci kolejne sklepy, które działały do tej pory jako placówki rodzinne, zrzeszone pod szyldem innych operatorów. Jest to przykład równolegle realizowanej ekspansji sieci w formule przyłączeń, w ramach której Bricomarché i Grupa Muszkieterów zapewniają swoim partnerem kompleksowy pakiet wsparcia, od szkoleń, marketing, IT, aż po zakupy czy logistykę – dodaje.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram