Trzy nowe sklepy Bricomarché w Polsce

Data dodania: 3 kwietnia 2023
Kategoria:

Bricomarché, lider w kategorii supermarketów „dom i ogród”, poszerza swoją obecność w Polsce. Trzy nowe placówki franczyzowe zostały otwarte 22 marca w Łowiczu, Płońsku i Zdzieszowicach, zwiększając liczbę sklepów marki do 189 w całym kraju.

Nowe sklepy i ich oferta

Dzięki tym otwarciom, powierzchnia handlowa Bricomarché powiększyła się o 7200 m², z czego 4400 m² to sala sprzedaży, a 2800 m² przestrzeń zewnętrznych ogrodów. Każdy sklep oferuje ponad 20 000 produktów w pięciu kategoriach: dekoracje, majsterkowanie, gospodarstwo, budowanie i ogród. Klienci mają również możliwość zakupów online oraz dostęp do promocji i akcji handlowych organizowanych przez sieć.

Strategia i ekspansja Bricomarché

Placówka w Łowiczu jest prowadzona przez nowego franczyzobiorcę, natomiast sklepy w Płońsku i Zdzieszowicach stanowią rozwój działalności obecnych przedsiębiorców w ramach sieci. Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché, podkreśla, że pierwszy kwartał roku był okresem intensywnego rozwoju marki. W planach są kolejne otwarcia sklepów, w tym te wcześniej działające pod innymi szyldami, co stanowi strategię ekspansji opartą na przyłączeniach. Bricomarché oferuje partnerom wszechstronne wsparcie, od szkoleń, przez marketing, IT, po zakupy i logistykę.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design