Reklama
• Masz świetny pomysł na biznes i chcesz go zareklamować?
• Chcesz rozwijać swój biznes poprzez franczyzę, ale nie wiesz od czego zacząć?
• Szukasz inspiracji?
Zgłoś się do nas!
Poniżej przedstawiamy informację na temat możliwości reklamowych, jakie możemy zrealizować w naszych mediach własnych – portal franczyzawpolsce.pl oraz magazyn Franczyza&Biznes. Jesteśmy na rynku od kilkunastu lat!
Podstawowa forma reklamy to wizytówka firmy w bazie ofert franczyzowych w magazynie Franczyza&Biznes oraz na portalu franczyzawpolsce.pl, a w tym:
• możliwość bezpłatnej publikacji aktualności o systemie w dziale Aktualności na portalu franczyzawpolsce.pl
• możliwość dwóch publikacji aktualności w ciągu roku w magazynie Franczyza&Biznes
• Promocja postów w social media
• bezpłatna prenumeratę magazynu Franczyza&Biznes
Oferta reklamowa w magazynie Franczyza&Biznes
• II okładka
• Strona reklamowa, prawa redakcyjna
• 1/2 strony reklamowej
• III okładka
• IV okładka
• artykuł sponsorowany
Dodatkowe opcje reklamy na portalu franczyzawpolsce.pl:
• Prezentacja systemu na stronie głównej portalu oraz wszystkich podstronach wraz z działaniami PR (publikacja wywiadów z FB w dziale Im się udało)
• Banner reklamowy double bilboard – miesięczna emisja na stronie głównej portalu
• Mailing do bazy zarejestrowanych klientów – 13 tys. użytkowników
• Artykuł sponsorowany na stronie głównej portalu – emisja 1 tydzień
• promocja postów w social media
Co do profilu czytelników, są to głównie osoby zainteresowane uruchomieniem własnego biznesu, biznesu na licencji, kadra zarządzająca sieciami franczyzowymi.
Zapraszam do kontaktu:
Marta Krawczyk
mkrawczyk@arss.com.pl
+48 604 779 709
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?