W kolejnym wydaniu jak zawsze dużo do poczytania. Dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wartościowe teksty, porady i wywiady.
W jakiego rodzaju biznesy usługowe wciąż warto wchodzić? Na pewno ważnym elementem oceny systemu franczyzowego powinno być wsparcie marketingowe, szkolenia w tym zakresie, innowacyjne propozycje dawców licencji na to, jak zdobyć i utrzymać klientów. Konkurencja już niemal na każdym polu jest bowiem bardzo duża. Aczkolwiek franczyzodawcy wciąż jeszcze są w stanie zaskoczyć ofertami niszowych pomysłów na biznes.
I jak się okazuje własną firmę można uruchomić mając zaledwie kilka, kilkanaście tysięcy złotych. Niskonakładowe biznesy cieszą się dużym zainteresowaniem potencjalnych franczyzobiorców, bo może sobie na nie pozwolić stosunkowo liczna grupa osób. Ewentualne niepowodzenie nie oznacza też dużych strat. Jednak decydując się na otwarcie własnego biznesu we franczyzie nie należy kierować się jedynie warunkami finansowymi. Przede wszystkim trzeba rozwijać własny biznes w zgodzie ze swoimi umiejętnościami, predyspozycjami i zainteresowaniami.
O tym w raporcie wydania – Biznes na usługach.
Polska jakość od pokoleń – wywiad z Michałem Sową, członkiem zarządu Cukierni Sowa.
Jak opracować i sprzedać ofertę franczyzy?
PPK nie spełniają swojej funkcji.
Czy 7-Eleven wejdzie do Polski?
Co trzeba wiedzieć o dziedziczeniu długów.
W najnowszym numerze nie zabrakło też rozmowy z przedsiębiorcami, którzy opowiadają, dlaczego zdecydowali się na działalność w ramach sieci franczyzowej i co z tego wyszło. Swoim doświadczeniem dzieli się franczyzobiorcy konceptów – the White Bear Coffee, Power by Kramp oraz Moodo.
I tradycyjnie, baza sprawdzonych pomysłów na własny biznes na licencji!
Nowy numer magazynu Franczyza&Biznes dostępny w sieci Empik, InMedio, Relay, Ruch, Kolporter oraz w naszym e-sklepie.
Miłej lektury!
Redaktor Naczelna