Franczyza KOKU Sushi podąża za trendami

Data dodania: 4 marca 2024
Kategoria:

Licząca blisko 50 placówek sieć planuje w tym roku nie tylko kolejne otwarcia nowych restauracji. Chce również mocniejszy nacisk położyć na budowanie relacji z klientami, analizę trendów i oczekiwań konsumentów oraz szeroko zakrojone działania marketingowe.

Pod koniec 2023 roku wyodrębniliśmy w strukturach firmy dział marketingu, którego zadaniem jest kształtowanie strategii komunikacji marki KOKU Sushi na polskim rynku, wzmacnianie jej obecności oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Dział będzie skupiał się na analizie trendów rynkowych i preferencji konsumentów, a także na wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi, takich jak media społecznościowe, influencerzy czy kampanie online w celu zwiększenia rozpoznawalności marki oraz zaangażowania wśród docelowej grupy odbiorców - mówi Paulina Łapińska, marketing manager KOKU Sushi. - Dodatkowo, wprowadzimy program wsparcia dla franczyzobiorców, który będzie obejmował szkolenia z zakresu marketingu online oraz indywidualne konsultacje - dodaje Łapińska, podkreślając, że firmie zależy nie tylko na wzmocnieniu pozycji marki KOKU Sushi, ale też na zapewnieniu sukcesu i wzrostu partnerom franczyzowym.

KOKU Sushi zauważa, że trendy w gastronomii nieustannie ewoluują. A wśród kluczowych trendów wskazuje m.in. weganizm i wegetarianizm, trend odżywiania wspierającego zdrowie i długowieczność, fuzję smaków i tradycji kulinarnych czy też wzrost świadomości ekologicznej konsumentów. Sieć oczywiście dba też o to, by zaadresować wszystkie potrzeby konsumentów.

Nasze menu kierujemy do osób w każdym wieku, które pragną cieszyć się długim i zdrowym życiem, wybierając potrawy przygotowane z myślą o ich korzyściach zdrowotnych. Jednocześnie nie rezygnujemy z innowacji i eksperymentujemy z łączeniem różnorodnych tradycji kulinarnych, czego przykładem jest nasz Sushi Burger. Nasi klienci są otwarci na nowe smaki i połączenia, poszukują doświadczeń, które wykraczają poza klasyczne podejście do sushi. Rozwijając tę ideę, nieustannie szukamy inspiracji w różnych kulturach, aby wzbogacić nasze menu o dania, które łączą w sobie najlepsze elementy z różnych stron świata. Jesteśmy przekonani, że kulinarna odwaga w połączeniu z szacunkiem do tradycji to przepis na sukces. Dlatego też nasze menu jest stale ewoluującą kolekcją dań, które celebrują różnorodność smaków i kultur, zawsze z zachowaniem najwyższej jakości składników i dbałości o detale - mówi Paulina Łapińska.

KOKU Sushi ma obecnie 49 lokali w całej Polsce, w tym 45 franczyzowych. Już w połowie marca otwarta zostanie 50. placówka. Będzie ona zlokalizowana w Nysie. Sieć prowadzi też rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami.

KOKU Sushi oferuje trzy modele współpracy. Najtańszą opcją jest otwarcie KOKU Sushi Point, czyli lokalu bez sali konsumpcyjnej, realizującego wyłącznie zamówienia z dostawą i na wynos. Odpowiedni lokal powinien mieć w tym przypadku powierzchnię ok. 40 mkw., koszty inwestycji to ok. 40 tys. zł. Do tego należy doliczyć koszty remontu zależne od stanu lokalu oraz wstępną opłatę franczyzową (25 tys. zł). Standardowa restauracja KOKU Sushi z salą konsumpcyjną wymaga lokalu ok. 70-100 mkw. i nakładów inwestycyjnych na poziomie ok. 120 tys. zł plus koszty remontu i opłata franczyzowa (25 tys. zł.). Jest też trzecia opcja dla najlepszych lokalizacji o wyższym standardzie - KOKU Sushi Premium. Inwestycja w ten model to około 300 tys. zł plus koszt remontu oraz opłata licencyjna w wysokości 25 tys. zł. Odpowiedni lokal powinien mieć od 120 do 160 mkw.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 40 000 zł
  • Opłata wstępna: 25 000 zł
  • Opłata bieżąca: KOKU Sushi POINT – 2 000 zł netto; KOKU Sushi – 2 500zł netto; KOKU Sushi Premium – 3 000 zł netto
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design