Sieć sushi barów KOKU Sushi powstała z myślą o Gościach , którzy poszukują nowych doznań kulinarnych oraz niebanalnych połączeń smaków. KOKU Sushi zaskoczy każdego niebanalnym podejściem do sztuki przyrządzania tej wielowiekowej potrawy.
Właścicielami największej sieci sushi barów w Polsce są Urszula, Mariusz i Piotr Olechno. Dzięki nim jesteśmy na rynku od 2004 roku. Pierwszy lokal pod marką KOKU Sushi powstał w 2011 roku w Białymstoku. Na przestrzeni 8 lat otworzyliśmy kolejne 48 lokali w Polsce w tym kolejne 3 w Białymstoku.
Następne lata były pełne wyzwań i nowych doświadczeń. Zwiększając liczbę punktów franczyzowych zmieniamy i modernizujemy zakres oferowanych produktów, komunikację z klientami, metody sprzedaży oraz sposób komunikacji z naszymi partnerami biznesowymi. I tak dzięki naszej chęci rozwoju w 2018 powstał pierwszy sushi bar w wersji PREMUM, a następnie w 2020 roku powstał nowy koncept KOKU Sushi POINT w wersji delivery.
Dbamy o działanie każdego lokalu, wspieramy partnerów od momentu narodzenia pomysłu po codzienne funkcjonowanie.
Warunki współpracy
KOKU Sushi Point
charakterystyka restauracji – restauracja bez sali konsumpcyjnej, realizuje zamówienia tylko na wynos i z dostawą, mały metraż, niski koszt inwestycji, lokalizacje biznesowe, osiedla, centra miast, dobry podjazd autem. Koncepcja dodatkowo jest skierowana do właścicieli posiadających Restauracje KOKU Sushi z obsługą.
inwestycja – 40 tys. zł + koszt remontu
powierzchnia lokalu – ok. 40 m2
KOKU Sushi
charakterystyka restauracji – restauracja z salą konsumpcyjną, realizuje zamówienia na wynos i z dostawą, obsługa kelnerska, centra miast, osiedla, ogródek letni, koncesja na alkohol A i B
inwestycja – 120 tys. zł + koszt remontu
powierzchnia lokalu – ok. 70 – 100 m2
KOKU Sushi Premium
charakterystyka restauracji – restauracja z salą konsumpcyjną, spotkania biznesowe oraz okolicznościowe, realizuje zamówienia na wynos i z dostawą, wyższy standard wystroju wnętrza, obsługa kelnerska, koncesja na alkohol A, B, C, prestiżowe lokalizacje np. rynki miast, ścisłe centrum, ogródek letni
inwestycja – 300 tys. zł + koszt remontu
powierzchnia lokalu – ok. 120 – 160 m2
Korzyści dla franczyzobiorcy
- 19 lat doświadczeń na rynku gastronomicznym
- sprawdzony system sprzedaży
- własny system zamówień online
- wskazanie sprawdzonych dostawców
- wspólny koszyk zakupowy
- wsparcie marketingowe
- czterotygodniowe szkolenie (trzy tygodnie szkolenia pracowników przed otwarciem sushi baru oraz tydzień nadzoru na miejscu po otwarciu)
- dwudniowe szkolenie dla właścicieli oraz managerów restauracji
- regularna kontrola jakości - rozwój według trendów i ciągłe doskonalenie
- regularna aktualizacja karty menu oraz wprowadzanie sezonowych nowości
- pomoc od momentu projektu, przez remont i funkcjonowanie restauracji
- opieka i ciągła współpraca z managerem sieci i zespołem KOKU Sushi
- sprawdzony system podnoszenia sprzedaży oraz motywowania pracowników
- wspólna baza graficzna oraz zdjęciowa
- współpraca z graphic designer sieci KOKU Sushi
- kompendium wiedzy KOKU Sushi w podręczniku operacyjnym
- dodatkowy podręcznik kelnerski ze standardami
- niezbędne dokumenty HACCP oraz instrukcje GHP//GMP
- gotowe receptury wraz z alergenami i kartą produktu
- organizowane konkursy “Nowe Inspiracje” dla pracowników restauracji KOKU Sushi w całej sieci
- coroczna nagroda Best Restaurant KOKU Sushi dla najlepszych restauracji
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
- zaangażowanie w pracę restauracji oraz chęć rozwoju
- posiadanie kapitału zabezpieczającego pokrycie kosztów inwestycji
- nie wymagamy doświadczenia w gastronomii, przeszkolimy do prowadzenia własnego gastronomicznego biznesu
- wybór lokalizacji z potencjałem