Franczyza Bricomarché kończy rok ze 193. sklepami w Polsce

Data dodania: 15 grudnia 2023
Kategoria:

Sieć supermarketów „dom i ogród”, Bricomarché kontynuuje ekspansję i kończy rok otwarciem 193. punktu w Polsce. Nowy sklep otworzy się 13 grudnia br. w Lesku (woj. podkarpackie). Supermarket jest pierwszą placówką Bricomarché w tej miejscowości i drugą należącą do lokalnych przedsiębiorców, Magdaleny i Jakuba Zalewskich.

Powierzchnia sklepu w Lesku to 650 mkw. w części zamkniętej oraz 1000 mkw. ogrodu zewnętrznego. W szerokiej ofercie placówki, obejmującej łącznie 20 tys. referencji, klienci znajdą produkty m.in. z takich kategorii jak: ogród, dekoracje wnętrz i majsterkowanie. Duża część dostępnych artykułów będzie pozyskiwana od lokalnych dostawców. Punkt oferuje możliwość realizacji zakupów na raty, prowadzi sprzedaż online z odbiorem towarów w sklepie lub poprzez zamówienie usługi transportu zakupionych produktów pod wskazany adres. W trosce o środowisko, sklep w Lesku wyposażono w liczne rozwiązania ekologiczne, m.in. w panele fotowoltaiczne, zapewniając tym samym dostęp do przyjaznej dla środowiska energii i optymalizując efektywność energetyczną budynku.

W dniu otwarcia, w środę, 13 grudnia, na klientów nowej placówki Bricomarché czeka wiele atrakcji, między innymi konkursy z nagrodami rzeczowymi i liczne bony na kolejne zakupy.

Sklep Bricomarché w Lesku jest pierwszym punktem w tym mieście i drugim supermarketem Magdaleny i Jakuba Zalewskich, przedsiębiorców z długoletnim doświadczeniem na lokalnym rynku. Dzięki unikatowemu modelowi biznesowemu Grupy Muszkieterów, angażującej niezależnych przedsiębiorców w struktury centralne grupy, małżeństwo bierze również aktywny udział w pracach na rzecz sieci.

Nasza historia z Intermarché i Bricomarché sięga bardzo daleko. Moi rodzice od prawie 17 lat zarządzają sklepami pod pierwszym ze wspomnianych szyldów, natomiast ja, wraz z moją małżonką, od 6 lat prowadzimy Bricomarché w Sanoku. Wiemy, że zarządzanie biznesem ze wsparciem jednego z największych graczy w branży handlowej to gwarancja bezpieczeństwa, profesjonalnego wdrożenia w kluczowe know-how oraz cennego dzielenia się doświadczeniem. Do otwarcia kolejnego sklepu skłoniło nas kilka czynników. Przede wszystkim, w Lesku brakowało dobrze wyposażonego supermarketu z artykułami typu „dom i ogród”, więc cieszymy, że mogliśmy dotrzeć tu przed konkurencją – mówi Jakub Zalewski, właściciel sklepów Bricomarché w Lesku i w Sanoku.

Cieszymy się, że na mapie Polski przybył kolejny, 193. punkt naszej sieci. Otwarciem placówki w Lesku kończymy rok 2023, w którym łącznie, pod szyldem Bricomarché zaczęło działać 8 nowych sklepów. Na tym nie poprzestajemy. Kontynuujemy obraną ścieżkę rozwoju i już w styczniu planujemy kolejne otwarcia, o czym będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design