Na polskim rynku gastronomicznym rozwija się nowa sieć franczyzowa Kurt Scheller Bistro. To propozycja dla tych, którzy chcą mieć własny lokal w formacie bistro, ale nie wiedzą od czego zacząć.
Franczyzodawca planuje, że do końca 2017 roku w ramach tego konceptu będzie działać około 10 lokali i aktywnie rekrutuje partnerów. Franczyza to główny kierunek rozwoju tej marki.
Nawiązując współpracę z Kurt Scheller Bistro franczyzobiorcy otrzymują m.in. pełne know-how, propozycję lokalizacji w miejscach o dużym przepływie klientów, wsparcie w procesie adaptacji i modernizacji lokalu, gotowe receptury dań oraz jednolitą organizację zasad sprzedaży i obsługi klienta.
Katarzyna Rutkowska, project manager Kurt Scheller Bistro zaznacza, że zainteresowanie otwarciem franczyzowego lokalu jest duże. Jednak celem marki nie jest pozyskanie jak największej liczby franczyzobiorców a nawiązanie współpracy z odpowiedzialnym partnerami.
W przypadku lokalu po innej gastronomii, wymagającego niewielkich nakładów finansowych minimalny koszt inwestycji potrzebny do otwarcia franczyzowej restauracji Kurt Scheller Bistro wynosi 50 tys. zł. Natomiast wybudowanie nowego lokalu może zamknąć się w kwocie 150 - 300 tys. zł.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji