Ekologiczna franczyza odporna na kryzys

Autor: JCB
Data dodania: 19 kwietnia 2021
Kategoria:
Foto: pixabay.com

Project Zero Waste zajmuje się doradztwem w zakresie ochrony środowiska. Firma rozpoczyna właśnie rozwój poprzez franczyzę. Poszukuje partnerów, którzy chcą nauczyć się tej branży od podstaw oraz bezpośrednio zaangażują w biznes.

– Ochrona środowiska jest bezsprzecznie rozwojową branżą. Determinują to wciąż zmieniające się przepisy środowiskowe. Sama gospodarka odpadami i chęć uszczelnienia tego systemu wiązały się z powstaniem rejestru BDO, co z kolei wpłynęło na wzrost zapytań dotyczących współpracy z naszą firmą – mówi Katarzyna Michniewska, prezes firmy Project Zero Waste. – Przyjmując negatywną prognozę co do sytuacji związanej z kryzysem klimatycznym, wprowadzenie zakazu używania tworzyw sztucznych oksydegradowalnych, czyli tych nienadających się do recyklingu oraz innych obostrzeń związanych ze smogiem, przypuszczać możemy, że my oraz nasi franczyzobiorcy będziemy mieli naprawdę bardzo dużo pracy – dodaje.

Warto również wspomnieć, że branża jest całkowicie odporna na skutki związane z pandemią COVID-19. Zainteresowanie usługami doradztwa w zakresie ochrony środowiska wręcz wzrosło, bowiem dynamiczny rozwój branży e-commerce pociągnął za sobą wzrost generowanej ilości odpadów.
– Praca w branży ochrony środowiska to niewątpliwie praca z misją. Franczyzobiorca decydujący się na działalność w  tym zakresie musi być przygotowany na różne rodzaje działań - począwszy od konsultacji z przedsiębiorcami, potrzebującymi doradztwa w kwestii przepisów środowiskowych, przez wykonywanie sprawozdań, po odbywanie audytów w miejscu działalności swoich klientów – wylicza Katarzyna Michniewska. – Chcielibyśmy, aby nasz potencjalny franczyzobiorca, nawet jeśli nie jest związany jeszcze z branżą ochrony środowiska, miał chęci do nauczenia się jej od podstaw, posiadał dużo motywacji do działania, orientacji na cel oraz cechował się samodzielnością – dodaje.

Firma chce rozwijać oddziały franczyzowe we wszystkich województwach. Ma to na celu rejonizację działania, która wiązać się będzie również z ograniczeniem ilości generowanych zanieczyszczeń, wynikających z konieczności dojazdów do klientów, rozproszonych po całej Polsce.
Potencjalny franczyzobiorca Project Zero Waste powinien dysponować kapitałem początkowym w wysokości minimum 100 tys. zł netto, który zostanie przeznaczony na poniesienie nakładów inwestycyjnych, w tym na opłatę wstępną oraz przygotowanie lokalu. Lokal powinien być wyposażony w podstawowy sprzęt biurowy (komputer, telefon, drukarka, dostęp do szybkiego internetu).

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: ustalenia indywidualne
  • Opłata wstępna: tak
  • Opłata bieżąca: 1 000 zł netto
  • Opłata marketingowa: 417 PLN netto / miesiąc

Pozostałe artykuły - Aktualności

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram