Dalsza ekspansja Bricomarché

Data dodania: 16 sierpnia 2021
Kategoria:

W Polsce nie słabnie zainteresowanie remontami i urządzaniem wnętrz. Dynamicznie rośnie sprzedaż produktów do domu i ogrodu, co potwierdza sieć Bricomarché, licząca już ponad 170 sklepów. Zaplanowano dalszy rozwój sieci.

Aktualnie Bricomarché posiada 173 punkty na terenie Polski. W pierwszym półroczu tego roku otworzono nowe sklepy w Tomaszowie Mazowieckim i Miliczu oraz 34 Bricomaty – innowacyjne boksy do odbioru zamówień. Marka rozpoczęła również nową kampanię reklamową, zmieniając swoją misję na "Dom to nasza wspólna pasja" i slogan na "Z pasją do domu i ogrodu". Do grona ambasadorów dołączyła Kasia Ogórek, uzupełniając zespół Dominika Strzelca i Wieśka Skiby. To podkreśla Dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.

Wyniki finansowe w pandemii

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Bricomarché i Intermarché, osiągnęła obroty na poziomie 4,2 miliarda złotych. To wzrost o 11,5% w porównaniu z analogicznym okresem w 2020 roku. Sprzedaż w sklepach porównywalnych wzrosła o 9,5%. Pandemia nie wpłynęła znacząco na wyniki, choć zauważalny był wzrost zainteresowania artykułami domowymi i ogrodniczymi. Dr Jańczak-Stefanide zwraca uwagę na stabilną kondycję finansową branży, lecz ostrożnie podchodzi do prognoz, uwzględniając trwający wpływ pandemii.

Franczyza w Grupie Muszkieterów

Sieci Intermarché i Bricomarché, należące do Grupy, rozwijają się na zasadach franczyzy. Idealny franczyzobiorca to para lub małżeństwo, gotowe do zarządzania rodzinnym przedsiębiorstwem i ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania. Wymagany kapitał początkowy to co najmniej 400 tys. zł lub 20% wartości inwestycji. Przed rozpoczęciem działalności konieczne jest 5-miesięczne szkolenie oraz akceptacja 10-letniej umowy współpracy, z możliwością jej przedłużenia.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design