Carrefour, czołowy gracz na rynku detalicznym, dynamicznie rozwija swoją sieć franczyzową, dostosowując format i ofertę sklepu do wielkości i lokalizacji. Wśród najpopularniejszych konceptów znajdują się Carrefour Express, Carrefour Express Minimarket i Supermarket Carrefour.
W 2021 roku, sieć Carrefour Polska powiększyła się o 90 nowych sklepów convenience, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem. Rozwój obejmuje zarówno duże aglomeracje, jak i mniejsze miasta czy wsie, co świadczy o dążeniu do zapewnienia obecności marki w atrakcyjnych lokalizacjach na terenie całej Polski.
Sieć Carrefour kładzie nacisk na elastyczność i indywidualne podejście do każdego partnera franczyzowego. Umożliwia dostosowanie oferty do lokalnej specyfiki i możliwości finansowych franczyzobiorcy, inwestując w różnorodne aspekty działalności placówki.
Carrefour Polska wdraża nowe rozwiązania i innowacje, korzystając z doświadczeń Grupy Carrefour na innych rynkach. Dzięki temu oferuje partnerom wsparcie w logistyce, IT, płatnościach i zabezpieczeniach, wzmacniając każdy model biznesowy.
Carrefour oferuje różnorodne formaty sklepów, od małych samoobsługowych punktów Carrefour Express, przez osiedlowe Carrefour Express Minimarket, po duże Supermarkety Carrefour. Te sprawdzone formaty pozwalają na efektywną koordynację sklepów o zróżnicowanym profilu i powierzchni.
Obecnie w ramach Carrefour Polska działa ponad 400 sklepów franczyzowych. Wielu franczyzobiorców prowadzi więcej niż jeden sklep, a duży odsetek to umowy franczyzowe trwające już ponad 10 lat, co świadczy o trwałości i sukcesie współpracy.
Kluczem do sukcesu sieci franczyzowej Carrefour jest elastyczność i indywidualne podejście do partnerów, wykorzystujące ich unikalną wiedzę o lokalnym rynku. Ten model pozwala na efektywną adaptację i rozwój sklepów o różnorodnym profilu i wielkości, od 40 mkw. do 1500 mkw.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji