Bardzo dobry czas dla Al.Capone

Data dodania: 18 stycznia 2021
Kategoria:
Foto: Al. Capone

Zainteresowanie franczyzobiorców otwarciem placówki Al.Capone jest coraz większe. Sieć sklepów z alkoholami powiększyła się w ubiegłym roku o 18 placówek i ma ich już ponad 60.

– Pandemia nam nie zaszkodziła. Istniejące sklepy dają sobie dobrze radę i odnotowujemy wzrosty sprzedaży, co jest dla mnie bardzo budujące, patrząc na to, co się dzieje na rynku w niektórych branżach – mówi Marcin Górski, dyrektor ds. ekspansji sieci Al.Capone. – Wyzwaniem było dostosowanie się do wymogów związanych z Covid-19 i zabezpieczenie naszych sklepów, tak aby były jak najbardziej bezpieczne dla naszych klientów i pracowników. Jednak szybko uporaliśmy się z tym i mocno tego pilnujemy – podkreśla.

Sieć osiągnęła cel zaplanowany na 2020 roku i otworzyła 18 sklepów, w tym w nowych regionach, jak np. w województwie mazowieckim, lubelskim czy pomorskim. – Otwarcia te odbyły się zarówno dzięki współpracy z nowymi partnerami franczyzowymi, jak i też z takimi, którzy są z nami dłużej i podjęli decyzję o otwarciu kolejnego sklepu – mówi Marcin Górski. Zapowiada, że już w pierwszym kwartale do sieci dołączą kolejne placówki, głównie w miejscowościach, w których działają już sklepy sieci.

Sklepy Al.Capone oferują alkohole z różnych zakątków świata. Posiadają w ofercie także produkty marek własnych dostępnych tylko w tej sieci (m.in. wódka, piwo, cydr). Siedzibą centrali jest Tarnów i to właśnie w woj. małopolskim sieć ma najwięcej placówek. Chce jednak rozwijać się w całej Polsce.  

– Lokalizacje, jakich szukamy, to nieruchomości około 100 mkw., dobrze skomunikowane. Kapitał, jaki jest potrzebny na start, to około 200-250 tys. złotych – mówi Marcin Górski.

Właściciel sklepu Al.Capone może liczyć na średni miesięczny zysk na poziomie ok. 12-15 tys. zł. Do sieci należy już ponad 60 sklepów, z czego ponad połowa działa na zasadzie franczyzy.

Franczyzobiorcy rozpoczynający współpracę z Al.Capone mogę liczyć na wsparcie m.in. w znalezieniu lokalizacji, negocjacji umowy najmu, rekrutacji personelu, przygotowaniu projektu wnętrza, a także organizacji wyposażenia i zatowarowania sklepu.

Zobacz także: Sklep z alkoholem

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 200 000 zł na wyposażenie i remont
  • Opłata wstępna: 30 000 zł netto
  • Opłata bieżąca: 2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całej opłaty)
  • Opłata marketingowa: 1% od sprzedaży netto

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design