Znana marka bieliźniarska, która zniknęła z rynku dwa lata temu planuje ponowny debiut.
Bieliźniana marka po dwóch latach od likwidacji ponownie pojawi się na polskim rynku. Udziały upadłego Atlantica przejmie spółka Via Moda, która – jak informuje Puls Biznesu – jest powiązana z dawnym składem osobowym firmy, do której należała marka. Przetarg na znaki towarowe po upadłym Atlanticu został rozstrzygnięty 30 sierpnia br.
Polecamy: Atlantic - to już koniec znanej marki.
Atlantic rozpoczął działalność w 1993 roku. Właścicielem i szefem firmy był Wojciech Morawski. Zaczynał jeszcze jako student od importowania odzieży z Tajlandii i zdecydował się na specjalizację w bieliźnie porzucając handel innymi rodzajami odzieży. Był to ponoć przypadek, a nie wyrachowana i precyzyjnie wyliczona kalkulacja.
Firma rosła w zawrotnym tempie. Wbrew pozorom Atlantic nie miał własnych szwalni, zlecał produkcję na zewnątrz, głównie w Azji. Dwa lata po starcie na rynek trafiła pierwsza własna kolekcja, a za kolejne 12 miesięcy firma weszła na rynek rosyjski i ukraiński.
W sierpniu 2014 roku firma miła blisko 60 salonów własnych i prawie 80 partnerskich w Polsce oraz 150 punktów sprzedaży za granicą, z czego ponad 80 znajdowało się w Rosji. Atlantic upad rok później, w sierpniu 2015 roku.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji