Żabka konsekwentnie podąża za innowacjami, aby umilić życie swoich klientów i dać im więcej wolnego czasu. Wśród tych działań znajdują się innowacyjne formaty sklepów.
Żabka Non Stop w Warszawie to przykład hybrydowego rozwiązania, które umożliwia zakupy o każdej porze. Z kolei w Piasecznie działa Żabka Drive, gdzie z samochodu można zamówić i otrzymać produkty z oferty Żabka Café. Oba koncepty zadebiutowały w roku, kiedy Żabka obchodzi 25-lecie swojej działalności.
W Warszawie i Piasecznie zainaugurowano dwa innowacyjne formaty Żabki. Żabka Non Stop funkcjonuje jako standardowy sklep sieci w godzinach 6:00-23:00, oferując pełen asortyment, gastronomię i przyjazne usługi. Nocą, od 23:00 do 6:00, przekształca się w samoobsługową Żabkę Nano, dostępną za pomocą aplikacji Żappka. Niezależnie od pory, dostępne są tu produkty marek własnych, w tym dania gotowe Szamamm czy świeżo mielona kawa.
Piaseczyńska Żabka Drive umożliwia zakupy bez wysiadania z auta, z rozszerzonym asortymentem przekąsek z Żabka Café. Oferta obejmuje hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini i słodkości, a także shake'i i lody włoskie. Klienci mają do wyboru różne smaki oraz szeroką gamę kaw.
W sąsiedztwie Żabka Drive dostępny jest przestronny parking, a także strefa odpoczynku z miejscem do ładowania urządzeń mobilnych.
– Od ćwierćwiecza priorytetem Żabki jest dostarczanie wartości naszym klientom. Żabka Drive i Żabka Non Stop to owoc naszej ewolucji od małych sklepów do ekosystemu convenience, obsługującego codziennie ponad 3 mln klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka.
Nowe koncepty sklepów są wynikiem współpracy z franczyzobiorcami Żabki. – Jestem związany z Żabką od dekady, od 6 lat jako franczyzobiorca. Rozwój jest dla mnie kluczowy, dlatego zdecydowałem się na prowadzenie Żabka Drive. Jestem przekonany, że nowy format zaspokoi oczekiwania klientów podróżujących, oferując znane produkty z Żabki Café bez konieczności opuszczania samochodu. Moja placówka jako pierwsza zaoferuje pyszne shake'i, które na pewno zyskają wielu fanów – mówi Patryk Nogaj, franczyzobiorca Żabki Drive w Piasecznie.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji