W pierwszej połowie 2022 roku, sieć Żabka otworzyła 577 nowych placówek, znacząco przyczyniając się do rozwoju mikro- i małej przedsiębiorczości. Współpracuje obecnie z ponad 7 200 franczyzobiorcami, oferując im wsparcie poprzez narzędzia cyfrowe i optymalizację procesów sklepowych.
Sieć Żabka liczy już ponad 8500 sklepów, w tym w biurowcach, punktach tranzytowych, lokalizacjach przydrożnych czy na stacjach benzynowych. Oprócz tradycyjnych placówek, Żabka eksperymentuje z nowymi formatami, takimi jak automaty vendingowe, wyspy handlowe w galeriach czy mobilne sklepy na wydarzeniach.
Żabka otwiera sklepy nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych miejscowościach, takich jak Boguchwałowice w woj. śląskim, zaledwie 752 mieszkańców. Sieć rozwija również sklepy sezonowe, m.in. w miejscowościach turystycznych.
Żabka inwestuje w rozwój sklepów autonomicznych Nano, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Aktualnie działa już 50 takich placówek, co czyni sieć liderem w Europie w tej dziedzinie. Inwestuje też w technologie usprawniające pracę franczyzobiorców, takie jak dualne kasy samoobsługowe.
Sieć buduje nowoczesny magazyn pod Warszawą, który będzie samowystarczalny energetycznie. To inwestycja w infrastrukturę logistyczną, która ma wspierać rozwój sieci i stworzyć nowe miejsca pracy.
Realizowane przez Żabkę projekty wpisują się w jej Strategię Odpowiedzialności, której jednym z głównych celów jest zwiększenie satysfakcji franczyzobiorców. Dążenie do zrównoważonego rozwoju i innowacji jest kluczowe dla sieci.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji