Sieć Intermarché wraca na ścieżkę rozwoju

Data dodania: 18 marca 2024
Kategoria:

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché wraca na ścieżkę rozwoju i otwiera ponownie swoje punkty sprzedaży w Zielonej Górze, która jest kolebką marki w Polsce. W drugim kwartale br. do Zielonej Góry zawitają jeszcze 2 kolejne supermarkety sieci, a także 2 przysklepowe stacje paliw, a wszystko pod okiem nowego właściciela, Marcina Rusiniaka.

Sklep przy ul. Szosa Kisielińska 22 zachwyci klientów szeroką ofertą artykułów, dostępną na przestrzeni 2200 mkw., zorganizowanej zgodnie z konceptem Power 2.0. To najnowszy i najbardziej nowoczesny format, jakim dysponuje Intermarché. W asortymencie sklepu znalazły się świeże warzywa oraz owoce, wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych, w tym wyroby od dostawców lokalnych, przygotowywane na miejscu metodą rzemieślniczą we własnej, przysklepowej wędzarni oraz artykuły z kategorii takich jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata, a także nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”. W supermarkecie wydzielona została także strefa „dla domu” z dedykowaną aranżacją i szeroką ofertą produktów przemysłowych. Nie zabraknie specjalnych obszarów z produktami dla dzieci, osobnych dla zwierząt oraz dużej strefy win i alkoholi z całego świata.

Do obsługi klientów służy sześć kas samoobsługowych oraz cztery kasy tradycyjne. W placówce zastosowano nowoczesne wyposażenie, z nową identyfikacją wizualną i optymalnym układem sali. Ułożenie części sklepu prostopadle do części sezonowej zapewni klientom doskonały wgląd w każdą alejkę z ekspozycjami spożywczymi i przemysłowymi, dzięki czemu z łatwością znajdą każdą kategorię i sprawnie zrobią zakupy. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie przemyślany, z myślą o wygodzie klientów. Dodatkowo, w placówce zostało zainstalowane energooszczędne oświetlenie LED.

W dniu otwarcia oraz w nadchodzący weekend, na klientów sklepu czeka seria atrakcji – od specjalnych rabatów i konkursów, po degustacje kulinarne.

Sklepy w Zielonej Górze poprowadzi Marcin Rusiniak, doświadczony menadżer, który wieloletnie doświadczenie w handlu i w marketingu zdobywał w polskim oddziale BP Europe, a następnie w PPG Industries, gdzie pełnił funkcje kierownicze. W punktach sprzedaży, którymi pokieruje zatrudnienie znajdzie blisko 130 osób. Placówki Intermarché współpracować będą z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Na półkach sklepowych odpowiednie miejsce znajdą regionalne wyroby. Spółka, którą poprowadzi zarejestrowana jest w Zielonej Górze, gdzie będzie uiszczać podatki oraz wszelkie inne opłaty.

Zielona Góra jest bardzo ważną częścią historii naszej sieci – to tutaj po raz pierwszy Intermarché pojawiło się w Polsce, więc nasza obecność i możliwość docierania do lokalnych mieszkańców jest wyjątkowo ważna. Teraz wracamy z supermarketami i stacjami paliw w zmodernizowanej odsłonie, w koncepcie Power 2.0, który wyróżnia się nie tylko nowoczesnym wyposażeniem, ale także komfortowym dla klientów, przemyślanym układem i planem powierzchni, umożliwiającym im wygodne, codzienne zakupy - mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Cieszę się, że wspólnie z Grupą Muszkieterów możemy na nowo przedstawić sklepy Intermarché mieszkańcom Zielonej Góry. To naprawdę wyjątkowe wydarzenie. Nie tylko dlatego, że to pierwszy supermarket Intermarché, którym będę miał okazję zarządzać, ale także symboliczny powrót sieci do znaczącej, związanej z początkami działalności w Polsce, lokalizacji. Jestem bardzo podekscytowany faktem, że od dzisiaj zielonogórzanie mogą ponownie skorzystać z oferty Intermarché - mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design