Polska franczyza podbija rynek gastronomiczny

Data dodania: 17 lutego 2017
Kategoria:
Foto: Da Grasso

Największa sieć franczyzowych pizzerii planuje dalszy rozwój otwierając co najmniej jeden lokal miesięcznie.

Pod koniec grudnia 2016 roku pod szyldem Da Grasso funkcjonowały 172 lokale (w tym 171 franczyzowych).

W tym roku chcielibyśmy zachować stabilny rozwój, otwierając co najmniej jeden lokal miesięcznie. Da Grasso jest siecią prawie w 100% opartą o system franczyzowy i nie zamierzamy tego zmieniać – mówi nam Michał Świder kierownik działu franczyzy.

Dodaje, że w ostatnich 2-3 latach potencjał rynku gastronomicznego jest wzrostowy. – Liczymy na utrzymanie tego trendu, a co za tym idzie rozwój naszej marki. W sieci Da Grasso bardzo ważne są spotkania wewnętrzne z franczyzobiorcami (ogólnopolskie i regionalne), na których podsumowujemy wyniki osiągane przez sieć, omawiamy sprawy bieżące i prezentujemy plany rozwoju sieci na najbliższy okres – kontynuuje Michał Świder.

Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 roku w Łodzi. Obecnie spółka zarządza siecią pizzerii na terenie całego kraju, zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. System franczyzy Da Grasso zapewnia kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych, obejmuje wspólne działania marketingowe oraz zapewnia wsparcie opiekuna, który towarzyszy franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design