Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 m² i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.
Weekday jest szwedzką marką należącą do grupy H&M. Istnieje od 2002 roku a w jej ofercie znajdziemy minimalistyczne kolekcje inspirowane popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania tej sieci tworzone są z wysokiej jakości materiałów ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Filozofia marki „RE-THINK” opiera się na przemyśleniach dotyczących współczesnego świata.
Weekday to także marka, dla której istotny jest zrównoważony rozwój. Działania biznesowe firmy, jak i proces produkcji odzieży, realizowane są z myślą o przyszłości naszej planety. W 2015 roku Weekday wypuścił pierwszą kolekcję denim, w której wykorzystano materiały pochodzące ze zrównoważonej produkcji. Dwa lata później powstała kolekcja kostiumów kąpielowych wyprodukowanych z materiałów z recyclingu, a w 2019 roku marka weszła we współpracę z Recover©, tworząc Limited Edition Collection, która w całości pochodzi z recyclingu. Dziś, już 68% produktów marki Weekday pochodzi ze zrównoważonej produkcji.
– Kolekcje ubrań i akcesoriów oferowane przez Weekday z pewnością przypadną do gustu wszystkim, którzy lubią modową prostotę oraz cenią wysoką jakość produktów, ale przede wszystkim chcą kupować świadomie. Marka słynie z minimalistycznych kolekcji, ale nie stroni też od odważnych wzorów czy haseł będących odpowiedzią na aktualne wydarzenia na świecie. Wybór naszego projektu na flagowy sklep marki Weekday w Europie Centralnej upewnia nas, że Elektrownia Powiśle będzie wyjątkowym miejscem – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.