16 sierpnia miłośnicy zimnych deserów spotkali się podczas drugiej „Nocy lodożerców”, organizowanej przez „u Lodziarzy” Wytwórnię Lodów Polskich. Wydarzenie przyciągnęło wielu entuzjastów nietypowych smaków.
Idea „Nocy lodożerców” jest prosta – przez jeden wieczór w roku lodziarnie WLP zapraszają na lody nie tylko w ciągu dnia, ale także w późniejszych godzinach – od 20.00 do 24.00. W piątkową noc na klientów czekały atrakcyjne promocje, z których skorzystać można było za pośrednictwem aplikacji.
– Każda lodziarnia samodzielnie przygotowywała promocje. Dzięki temu mogli oni dopasować rabaty do potrzeb swoich gości. Wśród propozycji były m.in. packa dowolnego smaku za 3 zł, bąbel wafel za 10 zł, aromatyczna kawa w zestawie lodem w obniżonej cenie oraz wiele innych rabatów – mówi Aneta Nazaruk, manager do spraw rozwoju sieci.
Tego wieczora oprócz specjalnych ofert cenowych na uczestników czekały także debiutanckie smaki tego sezonu: rokitnik z jarzębiną, chałka z nutellą, sorbet jeżyna z prosecco, ser koryciński z brzoskwinią i czarnuszką, sezam z rozmarynem, orzech laskowy z piemontu z migdałami, blok czekoladowy czy masło orzechowe. Dodatkowo w wybranych lodziarniach można było skosztować lodów tylko dla dorosłych – o smaku popularnego włoskiego drinka aperol.
Podobnie jak w zeszłym roku wydarzenie cieszyło się dużym powodzeniem – wzięło w nim udział 90% lokali WLP „U Lodziarzy”, a w ciągu czterech godzin zrealizowano ponad tysiąc kuponów.
– Pierwsza „Noc lodożerców” odbyła się w 2017 r. w Wasilkowie i spotkała się z fantastycznym odbiorem. Wydarzenie przyciągnęło kilkuset uczestników. Od tego czasu nocne zajadanie lodów na stałe weszło do naszego kalendarza imprez – mówi Aneta Nazaruk i dodaje: – W tegorocznej edycji niektóre lokale musiały nawet wydłużać godziny pracy, aby obsłużyć wszystkich zainteresowanych.
Wytwórnia Lodów Polskich to jedna z pierwszych franczyzowych sieci na krajowym rynku, produkujących lody rzemieślnicze z naturalnych składników, oparte na tradycyjnych recepturach. W tym roku wypuściła aplikację mobilną, która pozwala korzystać z kuponów promocyjnych, śledzić pojawiające się smaki oraz wyszukiwać lodziarnie z naszej okolicy.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji