„Osiem lat temu dostrzegłem niszę na rynku, wykorzystałem to i wystartowałem z Mobilną Myjnią Parową. Już dwa lata później mogłem pozwolić sobie na założenie Stacjonarnej Myjni Parowej i Salonu Auto Detailingu. Od trzech lat proponuje współpracę franczyzową i partnerską, a przez ten czas powstało i sprawnie funkcjonuje już około 45 placówek w jednej i drugiej formie” - mówi właściciel GTLUX Grzegorz Tlałka.
GTLUX to ogólnopolska marka mobilnych i stacjonarnych myjni parowych oraz salonów auto detailingu. Wypracowane przez lata doświadczenie i unikalna wiedza zostały docenione wśród szerokiego grona różnych klientów, a w efekcie została zbudowana sieć punktów partnerskich i franczyzowych. Jesteśmy praktykami to właśnie to nas wyróżnia i za to cenią nas nasi partnerzy. Doskonale wiemy, jakie trudności występują na początku działalności i mamy gotową receptę jak ich uniknąć.
Do celu i zawsze na czas. Ekologiczna technologia na czterech kołach
Dużym zainteresowaniem cieszą się Mobilne jednostki Myjni Parowej. Dają one możliwość świadczenia szerokiego wachlarza usług niestandardowych jak czyszczenie przeszkleń, elewacji budynków, usuwanie graffiti, czyszczenie flot samochodowych czy dużych przestrzeni publicznych. Mobilne Myjnie mają ogromną zaletę: jedno urządzenie do różnych zadań czyszczących.
„To koncept, który można otworzyć najszybciej i najtaniej, a zwrot z inwestycji będzie najwyższy. Oryginalność oferty skutecznie ją wyróżnia i pozwala szybko zdobyć zainteresowanie nowych klientów” - tłumaczy Grzegorz Tlałka.
Myjnie parowe wykorzystują do czyszczenia suchą parę wodną zamiast wody, to innowacyjne rozwiązanie ekologiczne.
„Posługując się parą wodną minimalizujemy koszta zużycia energii, wody i ścieków, a czas jaki zajmuje dokładne wyczyszczenie samochodu to około 40 minut, ilość potrzebnej wody bardzo często nie przekracza 7 litrów” - mówi właściciel GTLUX.
Dodatkowo ani Mobilna ani Stacjonarna Myjnia Parowa nie wymagają żadnych pozwoleń wodno - prawnych co pozwala zaoszczędzić ogrom czasu i dodatkowych pieniędzy.
Wspólny start do nowych możliwości
Dla każdego przyszłego przedsiębiorcy znane jest uczucie stresu i strachu przed źle zainwestowanymi pieniędzmi. Nikt właściwie nie zagwarantuje sukcesu nowej firmy, jeśli nie jest prowadzona skrupulatnie, a tym bardziej, jeśli brak inwestorowi podstawowej wiedzy z zakresu skutecznego prowadzenia działalności. Największą obawą napawa zazwyczaj fakt, że wszystko się może zdarzyć i niewiadoma, czy wiemy jak sobie poradzić w sytuacji kryzysowej? Chyba każdy przedsiębiorca na początku swojej drogi marzy o przetartym szlaku, który byłby gwarancją sukcesu jego firmy.
GTLUX PARTNER to gotowy pomysł na dochodowy biznes dla otwartych i przedsiębiorczych osób. „Kładziemy ogromny nacisk na przekazanie naszym partnerom całej naszej wiedzy nie tylko z zakresu mycia pojazdów czy auto detailingu. Dzielimy się gotowym i sprawdzonym modelem biznesowym, który gwarantuje szybki zwrot z inwestycji oraz pomagamy odpowiedzieć na pytanie JAK OTWORZYĆ MYJNIĘ PAROWĄ, jak prowadzić zyskowną obsługę klienta, jaki marketing stosować w lokalnej firmie. Pomagamy zdobyć potrzebne dofinansowania i opracować BIZNESPLAN, ponieważ wiemy jak ważne jest wyznaczenie sobie celów i dążenie do ich realizacji” - zapewnia Grzegorz Tlałka
GTLUX car cleaning system - inwestycja w przyszłość
„Przywiązujemy ogromną wagę do specjalistycznych szkoleń, ponieważ chcemy, by każdy nasz franczyzobiorca miał najlepsze szanse rozwoju swoich umiejętności. Dzięki temu opracowaliśmy swój autorki system szkoleń Car Cleaning System, dzięki któremu stałe podnoszenie kwalifikacji jest możliwe w dowolnym momencie współpracy. Wiemy, że nasze szkolenia dają gwarancję wiedzy i umiejętności. Każdy z tych czynników przyczynia się do SUKCESU dobrze startującego biznesu” - dodaje właściciel GTLUX.
Wiedza uzyskana od dystrybutorów, którzy nie mają pojęcia o prowadzeniu takiego biznesu, a jedynie o sprzedaży sprzętu w tym wypadku nie wystarczy. Korzystając wyłącznie z zakupu profesjonalnego sprzętu ale bez odpowiedniej wiedzy, biznes jest narażony na szybką porażkę, niezależnie od branży.
„Lata pracy na rynku, codzienna praktyka oraz zdobyte doświadczenie to nasz dzisiejszy sukces. Od początku istnienia firmy staraliśmy się wypracować swój własny i niepowtarzalny standard oferowanych usług” - kontynuuje Grzegorz Tlałka.
To dzięki odpowiednio skonstruowanej strategii działania i sprawdzonym metodom, franczyzobiorców i partnerów GTLUX stale przybywa odnosząc wiele sukcesów.
„Docelowo chcemy ich otworzyć maksymalnie sto, w ciągu trzech lat. Wydaje nam się, że taka liczba będzie optymalna, biorąc pod uwagę sporą konkurencyjność na naszym rynku” – dzieli się planami Grzegorz Tlałka. Franczyzodawca myśli również o ekspansji za granicę, szczególnie do naszych wschodnich sąsiadów.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji