Franczyza Samo Zdrowie zbliża się do 40 sklepów

Data dodania: 5 lutego 2024
Kategoria:

W ubiegłym roku sieć sklepów medycznych powiększyła się o 7 nowych placówek i taki sam plan ma na ten rok. Koszt otwarcia takiego sklepu nie przekracza zwykle 50 tys. zł netto.

Rok 2023 był dla sieci Samo Zdrowie kolejnym rokiem intensywnego rozwoju. Firma nie tylko uruchomiała nowe punkty sprzedaży, ale też prowadziła szereg różnego rodzaju działań rozwojowych.

W roku 2023 wynegocjowaliśmy z dostawcami kolejne rabaty na asortyment oferowany w naszej sieci. A wraz z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 października 2023 r., dokonaliśmy istotnych zmian w naszych umowach z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). Umowy przygotowaliśmy dla wszystkich naszych franczyzobiorców i obejmują one pełen zakres wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie - mówi Marcin Braszkowski z sieci Samo Zdrowie. - Dzięki tym zmianom w umowach z NFZ, nasze sklepy medyczne zyskują jako jedne z pierwszych w Polsce dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów, co pozwala nam skuteczniej sprostać potrzebom klientów i podnosić standardy opieki zdrowotnej w całej sieci - dodaje.

Rozszerzenie oferty asortymentowej i uzyskanie jeszcze większych rabatów dla sieci to także plan na najbliższe miesiące. W planach jest także nawiązanie współpracy z kolejnymi franczyzobiorcami i otwarcie nowych sklepów. Sieć Samo Zdrowie liczy już 37 sklepów. W ubiegłym roku powstało 7 nowych placówek działających na zasadzie franczyzy i tyle samo otwarć firma planuje w tym roku.

Oczekujemy od naszych franczyzobiorców przede wszystkim tego, aby byli skoncentrowani na potrzebach klientów i gotowi dostosować swoją ofertę do lokalnych wymagań rynkowych. Zdolność do zrozumienia i reagowania na oczekiwania klientów jest kluczowa - mówi Marcin Braszkowski. - Oczekujemy również, że franczyzobiorcy będą lojalni wobec marki Samo Zdrowie oraz gotowi do współpracy z centralą firmy i innymi partnerami sieci - dodaje.

Sieć Samo Zdrowie uelastyczniła w ostatnim czasie wymogi dotyczące wielkości lokalu i kwoty inwestycji, aby dostosować się do różnorodnych warunków rynkowych i lokalnej specyfiki. Minimalna wielkość lokalu powinna wynosić 20 mkw., co umożliwia otwarcie sklepów w mniejszych miejscowościach, a także centrach handlowych. Optymalna wielkość lokalu wynosi jednak 60-100 mkw. Wówczas można zbudować zaplecze z magazynem, co jest bardziej korzystne w przypadku większych sklepów w bardziej uczęszczanych lokalizacjach.

Kwota inwestycji szacowana jest w przedziale od 40 tys. do 50 tys. zł netto. W kwocie tej mieści się opłata licencyjna, remont i adaptacja lokalu, pierwsze zatowarowanie, a także koszty marketingu na otwarcie.

Rozumiemy, że każdy rynek jest inny, dlatego jesteśmy elastyczni i dostosowujemy wymagania do lokalnych warunków. Franczyzobiorcy mogą zgłaszać propozycje dotyczące lokalu lub zakresu inwestycji, a my dokładnie analizujemy każdą propozycję. Zachęcamy do otwierania sklepów w różnorodnych lokalizacjach, w tym zarówno w centrach miast, jak i w dzielnicach mieszkalnych. Naszym celem jest stworzenie zróżnicowanej sieci sklepów, aby dotrzeć do różnych grup klientów i zaoferować im wygodny dostęp do produktów zdrowotnych. Warto też podkreślić, że nasza firma oferuje wsparcie szkoleniowe, marketingowe i operacyjne, pomagamy w ten sposób franczyzobiorcom maksymalnie wykorzystać potencjał ich sklepów - podsumowuje Marcin Braszkowski.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 60 000 zł
  • Opłata wstępna: 15 000 zł
  • Opłata bieżąca: 1000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design