Polski masterfranczyzobiorca Dunkin’ Donuts, firma Varsovia Food Company, poinformowała w poniedziałek na Facebooku, że po trzech latach lokale znikają z mapy Polski.
Przypomnijmy, że była to już druga próba zdobycia naszego rynku. Przy drugim podejściu plany masterfranczyzobiorcy przewidywały otwarcie w ciągu 7 lat 44 lokali na terenie całej Polski. Udało się uruchomić tylko trzy, wszystkie w stolicy.
Pierwszą próbę firma podjęła prawie 20 lat temu. Pierwsze placówki Dunkin’ Donuts pojawiły się w 1996 roku. Sieć działała przez 6 lat i została wycofana w 2002 roku. Przywiązani do tradycyjnych wypieków Polacy nie mogli przyzwyczaić się do amerykańskiego lukrowanego pączka w abstrakcyjnych cenach. Jak widać pomimo upływu kilkunastu lat nic się w tej kwestii nie zmieniło.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji