Credit Agricole chce mieć na koniec 2022 roku ok. 200 placówek partnerskich

Data dodania: 21 kwietnia 2022
Kategoria:

Credit Agricole to jeden z banków, które nadal intensywnie rozwijają sieć placówek stacjonarnych we współpracy z franczyzobiorcami. Partnerzy banku nie muszą się obawiać, że digitalizacja usług finansowych odbierze im klientów. System wynagradzania partnerów uwzględnia także sprzedaż w kanałach zdalnych.

Osoba, które myśli o własnej placówce bankowej, powinna mieć doświadczenie w sprzedaży usług finansowych lub ubezpieczeniowych. Ponadto musi być otwarta na ciągłe doskonalenie umiejętności – mówi Mirosław Ziółkowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży Placówek Partnerskich Credit Agricole. - Największym wyzwaniem jest zbudowanie zespołu sprzedażowego, a także marki na lokalnym rynku, co oczywiście wymaga czasu i zaangażowania – dodaje.

W jego ocenie franczyzobiorcy banku nie muszą obawiać się o to, że odpływ klientów z tradycyjnej sieci sprzedaży na rzecz kanałów zdalnych uczyni ten biznes nieopłacalnym.

W świecie digitalizacji kluczowe pozostaje budowanie relacji z klientami i odpowiadanie na szeroki zakres ich potrzeb, a także rola edukacyjna oddziału. Wierzymy, że to ludzie poprzez system doradczy będą budowali przewagę konkurencyjną. Zależy nam na tym, aby w naszych placówkach partnerskich był prowadzony proces edukacji klientów w zakresie korzystania z oferty poprzez kanały zdalne – wyjaśnia Mirosław Ziółkowski. - Partner nie musi się obawiać o utratę klientów, ponieważ system prowizyjny uwzględnia wynagrodzenie za sprzedaż w kanałach zdalnych dla klientów portfelowych z danej placówki - wyjaśnia.

Ponadto na uwagę zasługuje fakt, że oferta placówek franczyzowych to nie tylko produkty proste, które coraz łatwiej zakupić w kanałach zdalnych (np. kredyt gotówkowy czy konto), ale także produkty bardziej złożone, jak np. ubezpieczenia czy produkty hipoteczne, w których rola doradcy jest bardzo ważna.

Nasza strategia rozwoju sieci partnerskiej uwzględnia proces digitalizacji, dzięki temu ze spokojem patrzmy na zmieniające się trendy korzystania z usług bankowych. Nie traktujemy jej jako zagrożenie, ale jako narzędzie, które wykorzystujemy do rozwoju biznesu – zapewnia Mirosław Ziółkowski.

Obecnie sieć partnerska Credit Agricole obejmuje 144 oddziały. W 2021 roku powstało 46 nowych placówek, a żadna placówka franczyzowa nie została zamknięta. Do końca 2022 roku bank planuje zwiększyć liczbę oddziałów partnerskich do ok. 200. Koszty inwestycji w taką placówkę w dużej mierze uzależnione są od stanu technicznego lokalu. Najczęściej kształtują się one w granicach 30 – 50 tys. zł.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 20 000 - 50 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design