Brytyjska sieć szkół językowych wchodzi do Polski

Data dodania: 8 marca 2011
Kategoria:
pingus_english_logo

Linguaphone Group sprzedała master licencję na Polskę. Dotyczy ona marki Pingu's English, pod którą rozwijane są kursy językowe dla przedszkolaków.

Master franczyzobiorcą Pingu's English w naszym kraju zostało Centrum Językowe Idea. Firma powstała w 1998 roku i świadczy usługi w zakresie szkoleń językowych oraz tłumaczeń pisemnych i ustnych.

- Przystąpienie  do sieci Pingu's English oznacza początek nowej ery w historii naszej firmy. Naszą ambicją jest taki rozwój sieci, aby marka Pingu's English stała się marką ogólnopolską pomimo ogromnej konkurencji na rynku, który jednocześnie cechuje się wysokim potencjałem wzrostu. Polska przystąpiła do Unii Europejskiej w 2004 r. i od tego czasu wielu rodziców przykłada ogromną wagę do edukacji językowej swoich dzieci - mówi Amadeusz Czajor, prezes Centrum Językowego Idea.

Podpisując umowę z Linguaphone Group, Idea uzyskała wyłączne prawa do licencji Pingu's English w Polsce. Firma zamierza wkrótce rozpocząć budowę sieci licencjonowanych partnerów w całym kraju.

Marka Pingu należy do HIT Entertainment, jednego z wiodących producentów programów rozrywkowych dla dzieci oraz właściciela praw autorskich. Wykorzystując znaną z serialu animowanego postać, firma Linguaphone stworzyła specjalny program do nauki angielskiego dla dzieci. Pingu's English jest trzypoziomowym kursem języka angielskiego opracowanym przez wiodących ekspertów w dziedzinie edukacji dzieci i nauki języka. Przeznaczony jest on dla dzieci w wielu przedszkolnym, odwołuje się do zabawy i wyobraźni. Pingu's English oferuje mnóstwo kreatywnych ćwiczeń do nauki z wykorzystaniem materiałów multimedialnych i dydaktycznych.

Pingu's English ma już partnerów w Azji, Afryce, Europie i na Bliskim Wschodzie w takich krajach jak m.in. Chiny, Czechy, Cypr, Egipt, Indonezja, Portugalia, Rumunia, Rosja, Arabia Saudyjska, Singapur czy RPA.

W naszym kraju rynek specjalistycznych sieci zajmujących się edukacją językową wyłącznie dla dzieci, i to począwszy od wieku przedszkolnego, jest wciąż niszowym i słabo zagospodarowanym obszarem. Największą siecią działającą na nim jest Helen Doron (ok. 160 oddziałów), także rozwijana w oparciu o brytyjską licencję. Wyróżniają się na nim także Abrakadabra oraz Mała Lingua. Do tego grona dołączyła niedawno British School, uruchamiając swoje pierwsze przedszkole językowe.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design