Franczyza PIJALNIA WÓDKI I PIWA

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
-
Jednostki franczyzowe
34 lokale oraz 1 lokalizacja w Berlinie

Finanse

Minimalna kwota
60 000 - 120 000 zł (• Od 60 tys. zł *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60-90 m2 i charakterze gastronomicznym. • Od 100-120 tys. zł *ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 120 m2 i charakterze gastronomicznym.)
Opłata wstępna
5 000 zł
Opłata bieżąca
2% od comiesięcznego obrotu, ale nie mniej niż 1 000 zł netto miesięcznie
Opłata marketingowa
-

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Tomasz Klujew, Manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa
Numer telefonu
693 034 110

Opis systemu

Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 50 tysięcy mieszkańców, ale przystajemy na wyjątki od tej reguły po analizie rynku w danej lokalizacji. Proszę wskazać nam lokalizacje i razem ocenimy czy to będzie rentowna lokalizacja.

Jesteśmy znaną marką w segmencie barów bistro. W dużych miastach na terenie całej Polski otworzyliśmy z pełnym sukcesem pod szyldem Pijalni Wódki i Piwa już 34 lokale oraz 1 lokalizacje w Berlinie. Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa. Poszukujemy także osób, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią i chcą rozpocząć dochodową działalność.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Oferujemy:

  • Ciągłe wsparcie Franczyzobiorcy przez Franczyzodawcę;
  • Doradztwo „non stop” – dobre porady przez telefon lub osobiście;
  • Krótki czas zwrotu z inwestycji – maksymalnie 2 lata;
  • Opatentowana marka + wypracowane przez 17 lat „know how” sieci;
  • Pomoc i koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
  • Koordynacja projektu aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju;
  • Sprawdzone i wyspecjalizowane w segmencie gastronomicznym firmy budowlane
  • W razie potrzeby wsparcie sprawdzonej firmy leasingowej w celu pozyskania budżetu na budowę lokalu , zakup wyposażenia.
  • Grafik sieci, który wykona dla Państwa wszystkie niezbędne projekty graficzne przed otwarciem lokalu;
  • Pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów;
  • Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków;
  • Szkolenie z zakresu przygotowania dań , drinków, cytrynówki oraz obsługi lokalu;
  • Zniżki dla sieci u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych;

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

  • Zaangażowanie i pracę własną zaczynając już od procesu budowy;
  • Czas poświęcony na precyzyjne i sumienne zarządzanie lokalem – BEZ tego będzie trudno o sukces;
  • Wybrany (do akceptacji) lokal o powierzchni około 60 – 120 m2 (do 150 m2 max) lub gotowość do znalezienia lokalu;
  • Lokal na parterze, witryny, wejście od głównej ulicy;
  • Lokal przy rynkach i placach, na rynkach, stare miasto, dochodzące ulice, modne ulice w danym mieście.
  • Budżet na modernizacje lokalu o charakterze gastronomicznym.
  • Jednorazowa opłata za wejście do sieci w całości pokrywająca „zwrot kosztów pracy” naszej ekipy pracującej na Twoją rzecz w tym szkolenie oraz elementy „know how” sieci. Opłata po uruchomieniu lokalu – jednorazowo 5 000 zł netto.
  • Opłaty Franczyzowe za stałe wsparcie i znany w całej Polsce znak towarowy w wysokości 2% comiesięcznego obrotu ale nie mniej niż 1000 zł miesięcznie.
  • Utrzymanie standardów sieci: serwowanie jedzenia i drinków, shotów, obsługa barmańska;
  • Dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu coca-cola, napoje alkoholowe, piwo.
  • Dbanie o wizerunek firmy;
  • Utrzymanie lokalu w klimacie jak lokale, które już powstały;
  • Odtwarzanie w lokalu muzyki z lat 70,80,90;
  • Dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych.
  • Wyrażenie zgody na kontrole jakościowe przeprowadzane przez pracownika sieci;
  • Uczestnictwo w promocji stałej sieci HALO poniedziałek
  • Uczestniczenie w promocjach tygodniowych dla klientów
  • Terminowe wpłaty miesięcznej opłaty franczyzowej.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie PIJALNIA WÓDKI I PIWA

Data dodania: 16 maja 2018
W Sopocie kawiarnia zamiast pijalni wódki
Data dodania: 16 marca 2018
Szybki rozwój sieci bistro
Data dodania: 6 marca 2018
Wiosna w Sopocie
Data dodania: 22 lutego 2018
Bobby Burger nie zmienia właścicieli
Data dodania: 24 czerwca 2014
Kryzys zweryfikował sieci gastronomiczne
Data dodania: 19 sierpnia 2013
Pijalnia wódki w wydaniu Gudzowatego
Data dodania: 12 listopada 2012
Sieć Pijalnia Wódki i Piwa będzie rozwijana przez Mex Master.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram