20. supermarket w sieci franczyzowej Carrefour Polska

Data dodania: 8 września 2020
Kategoria:
Foto: Carrefour Polska

W Radomiu, przy ul. Gagarina 9, działa już nowy Carrefour Market. Sklep o powierzchni 788 m2 jest już 20. supermarketem w sieci franczyzowej Carrefour Polska.

Sklep oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych wędlin i serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki w tym niedawno wprowadzonej na rynek marki własnej Bon Apetit!

- Oferta radomskiego supermarketu Carrefour odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności. Mieszkańcy mogą liczyć na bogaty wybór świeżych i zdrowych produktów, będących podstawą codziennej diety. W podobny sposób współpracujemy z naszymi partnerami, jako jedyny franczyzodawca dysponujemy wieloma formatami sklepów, dzięki czemu możemy elastycznie dostosowywać je do potrzeb konkretnego przedsiębiorcy - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej prowadzą działalności pod szyldem znanej marki, co potwierdza rosnąca z roku na rok liczba placówek franczyzowych. Dlatego Carrefour Polska oferuje im różne możliwości współpracy, od małych sklepów osiedlowych i wielskich, przez sklepy na stacjach paliw, większe placówki convenience aż po supermarkety franczyzowe.

Aktualnie w sieci franczyzowej Carrefour Polska działa 14 supermarketów w wolnostojących pawilonach handlowych, 5 w centrach handlowych i retail parkach oraz 1 usytuowany na stacji paliw.

Format supermarketów przeznaczony jest dla przedsiębiorców dysponujących lokalem o powierzchni co najmniej 500m2. Jednak osoby, które nie posiadają tego typu obiektu mogą przejąć sklep sieci własnej Carrefour.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design