Tally Weijl prowadzi proces optymalizacji sieci sklepów w Polsce i całej Europie. W jego ramach planuje otwarcia nowych sklepów, modernizacje istniejących, a także zamykanie nierentownych placówek.
– Obecnie ostatnie nierentowne placówki w Polsce są zamykane, natomiast rentowne modernizowane, jak salon w centrum handlowym Wola Park w Warszawie, czy w Solaris Center w Opolu. W najbliższych miesiącach marka powiększy się o nowe placówki w Galerii Młociny w Warszawie i Centrum Handlowym Serenada w Krakowie. Optymalizacja sieci to także relokacje salonów m.in. w Blue City w Warszawie, Galerii Jurajskiej w Częstochowie, gdzie niebawem przeniesiemy nasze lokale w pobliże innych modowych marek – powiedziała portalowi Retailnet.pl Anna Strauchold z „AS” Real Estate Advisor, odpowiedzialna za rozwój marki Tally Weijl w Polsce, Czechach i na Słowacji.
Nasza strategia rozwoju będzie prowadzona dwutorowo. Z jednej strony będziemy rozwijać się, otwierając sklepy własne, zlokalizowane głównie w dużych miastach, natomiast z drugiej strony w mniejszych miejscowościach poprzez współpracę partnerską na zasadzie franczyzy. Wierzymy, że także w mniejszych miejscowościach jest ogromny potencjał dla marek adresowych do młodzieży i młodych kobiet. Polskie klientki na szczęście kochają kobiecy styl Tally, ceniąc sobie odważne wzory i wysoką jakość oferowanych materiałów. Należy przy tym podkreślić, iż marka Tally Weijl oferuje corocznie 12 różnych kolekcji, co dodatkowo wyróżnia ją bardzo na tle innych marek modowych w Polsce – podkreśla Anna Strauchold.
Tally Weijl to międzynarodowa marka modowa dla młodych i pewnych siebie kobiet. Założona w 1984 roku przez Tally Elfassi-Weijl i Beata Grüringa, rodzinna firma z siedzibą w Bazylei (Szwajcaria) powstała, kiedy w modzie królowały natapirowane fryzury, spandex, a muzyka disco była nieodłącznym towarzyszem codziennego dnia.
W roku 1987 Tally i Beat otworzyli swój pierwszy sklep we Fryburgu w Szwajcarii, następnie w 1993 roku rozpoczęli ekspansję na terenie całej Szwajcarii. 10 lat później otwarto pierwszy sklep w Niemczech, a zaledwie 3 lata później pierwszy sklep w Polsce. W ciągu kolejnych kilku lat marka otwierała rocznie ponad 100 sklepów. Dzisiaj Tally Weijl prowadzi prawie 900 sklepów w 39 krajach na całym świecie.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji