QUIOSQUE wspiera akcję #zostańwdomu

Autor: Redakcja
Data dodania: 9 kwietnia 2020
Kategoria:
Foto: QUIOSQUE wspiera akcję #zostańwdomu

Polska marka odzieżowa QUIOSQUE stawia na bezpieczeństwo pracowników i klientek - zachęca do zakupów online i wspiera akcje #zostańwdomu.

Działania mają na celu ochronę pracowników i klientek. Osoby zatrudnione w centrali firmy pracują zdalnie realizując wytyczne kwarantanny. Wprowadzono także zmiany w pracy magazynu, aby zminimalizować kontakty między pracownikami, zostali oni wyposażeni w rękawice ochronne. Zmieniono godziny pracy magazynu, znacznie je skracając.

Marka zachęca klientki do zakupów on- line, wydłużając termin zwrotów zakupionych produktów do 90 dni. QUIOSQUE dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla Klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.

Komunikaty nakłaniające do pozostania w domu trafiają do klientek marki także za pośrednictwem twarzy QUIOSQUE: Ewy Wachowicz i Pauliny Krupińskiej – Karpiel, które włączyły się do wspólnych działań.

To dla nas niezwykle trudna i wyjątkowa sytuacja, jak zresztą i dla całej branży, gdyż z dnia na dzień zostaliśmy praktycznie bez przychodów. W naszej sieci mamy ponad 180 sklepów więc na chwilę obecną skupiamy się na ograniczaniu kosztów i rozmowach z naszymi pracownikami, którym tłumaczymy sytuację, w jakiej się znaleźliśmy. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji gdyż każdy z nas powinien zrozumieć, że głównym celem jest utrzymanie istniejących miejsc pracy. Ponad 90% naszych sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Sklepom franczyzowym, które działają przy ulicach, zostawiliśmy swobodę decyzji o handlu gdyż zdajemy sobie sprawę, że bezpieczeństwo jest obecnie naszym priorytetem – mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju.

ZOBACZ wizytówkę QUIOSQUE w katalogu franczyzy serwisu franczyzawpolsce.pl. Uzupełnij formularz zgłoszeniowy jeżeli jesteś zainteresowany współpracą.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram