Polska marka odzieżowa QUIOSQUE stawia na bezpieczeństwo pracowników i klientek - zachęca do zakupów online i wspiera akcje #zostańwdomu.
Działania mają na celu ochronę pracowników i klientek. Osoby zatrudnione w centrali firmy pracują zdalnie realizując wytyczne kwarantanny. Wprowadzono także zmiany w pracy magazynu, aby zminimalizować kontakty między pracownikami, zostali oni wyposażeni w rękawice ochronne. Zmieniono godziny pracy magazynu, znacznie je skracając.
Marka zachęca klientki do zakupów on- line, wydłużając termin zwrotów zakupionych produktów do 90 dni. QUIOSQUE dokłada wszelkich starań, aby pakowanie i dostarczanie zamówień było bezpieczne zarówno dla Klientek, jak i wszystkich zaangażowanych osób.
Komunikaty nakłaniające do pozostania w domu trafiają do klientek marki także za pośrednictwem twarzy QUIOSQUE: Ewy Wachowicz i Pauliny Krupińskiej – Karpiel, które włączyły się do wspólnych działań.
To dla nas niezwykle trudna i wyjątkowa sytuacja, jak zresztą i dla całej branży, gdyż z dnia na dzień zostaliśmy praktycznie bez przychodów. W naszej sieci mamy ponad 180 sklepów więc na chwilę obecną skupiamy się na ograniczaniu kosztów i rozmowach z naszymi pracownikami, którym tłumaczymy sytuację, w jakiej się znaleźliśmy. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji gdyż każdy z nas powinien zrozumieć, że głównym celem jest utrzymanie istniejących miejsc pracy. Ponad 90% naszych sklepów działała w centrach handlowych, które są obecnie zamknięte. Sklepom franczyzowym, które działają przy ulicach, zostawiliśmy swobodę decyzji o handlu gdyż zdajemy sobie sprawę, że bezpieczeństwo jest obecnie naszym priorytetem – mówi Grzegorz Tokarczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji