International Workplace Group szuka franczyzobiorców w Polsce

Data dodania: 28 września 2022
Kategoria:

Największy globalny dostawca elastycznych przestrzeni do pracy, firma IWG rozpoczyna rozwój poprzez franczyzę w Polsce. Poszukuje franczyzobiorców w największych miastach, a także na przedmieściach.

Firma IWG zajmuje się tworzeniem przestrzeni do pracy dla swoich klientów, jest międzynarodowym liderem w tej branży. Działa w 120 krajach, z czego na ok. połowie rynków ma już franczyzobiorców.

Firma planuje także rozwój w największych miastach w naszym kraju, takich jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, a także Łódź, Olsztyn, Szczecin, Bydgoszcz, Rzeszów, Toruń czy Gdynia. Wszystkie są nadal otwarte dla nowych partnerów, włącznie z Warszawą.

Widzimy duży potencjał także na przedmieściach dużych miast. Dzięki naszej sieci klienci mogą pracować w pobliżu domu, oszczędzając czas i pieniądze na dojazdach. Ten trend jest bardzo widoczny i tworzy duży popyt – mówi Michał Doroszewski, Regional Director Partnership Development CEE w IWG.

Firma nawiązała już współpracę z partnerem, który chce rozwijać centra IWG na południowych przedmieściach Warszawy. Zadeklarował on otwarcie 5 centrów ciągu 5 lat. Pierwsze z nich ma powstać jeszcze w 2022 roku.

Nasz partner franczyzowy nie musi mieć doświadczenia na rynku nieruchomości. Pomożemy mu w znalezieniu odpowiedniego budynku i wynegocjowaniu warunków w ramach oferowanego wsparcia – zapewnia Michał Doroszewski.

Jeśli chodzi o działania operacyjne, to franczyzobiorcy IWG mają zapewnione wsparcie w postaci dostępu do platformy ułatwiającej m.in. zawieranie umów i fakturowanie, wsparcie w zakresie marketingu i call center czy prezentacji sieci na stronach internetowych czołowych branżowych serwisów i brokerów. Partner musi poświęcić swój czas przede wszystkim na lokalną sprzedaż usługi oraz doskonałą obsługę klientów.

Ważnym wymogiem jest też posiadanie odpowiedniego kapitału. Optymalna, sugerowana powierzchnia centrum działającego w ramach sieci IWG to 1000 mkw., zaś wydatki związane z adaptacją szacowane są na ok. 500 euro na mkw., co oznacza, że partner powinien dysponować kapitałem na poziomie ok. 500-600 tys. euro na otwarcie jednego centrum. Jednak, jak dodaje Doroszewski, dobrym rozwiązaniem jest skupienie w rękach jednego franczyzobiorcy 3-5 takich placówek.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design