Intermarché drive w ponad 50 sklepach sieci

Data dodania: 27 maja 2021
Kategoria:

Sieć Intermarché dynamicznie rozwija swoją usługę zakupów click&collect. Grupa Muszkieterów niedawno wprowadziła usługę Drive w pięciu dodatkowych sklepach. Dzięki temu konsumenci mogą zamawiać towary z obszernej gamy artykułów spożywczych i przemysłowych online, a następnie odbierać je w wybranym przez siebie czasie w sklepie. Usługa Intermarché Drive jest obecnie dostępna w 53 supermarketach sieci.

Zmiany konsumenckie wpływają na rozwój e-commerce

Szybki rozwój e-handlu oraz pandemia miały znaczący wpływ na zmiany w zachowaniach konsumentów. Zgodnie z danymi z "Raportu interaktywnie.com – E-commerce" z 2021 roku, pandemia skłoniła wiele osób do pierwszych zakupów online w nowych kategoriach, takich jak żywność. Grupa Muszkieterów odpowiadając na te zmiany, systematycznie rozwija usługę Drive, która ostatnio została wprowadzona do kolejnych miast: Zielonej Góry, Ełku, Lubonia, Turku oraz Polkowic. Obecnie usługa działa w 53 supermarketach sieci.

E-commerce jako priorytet dla Intermarché

– Minione miesiące przekonały nas o konieczności intensyfikacji działań w zakresie e-handlu – mówi Thierry Klupczynski, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w Polsce. – Naszym celem jest odpowiadanie na aktualne potrzeby klientów, dlatego stale rozwijamy usługę Intermarché Drive w nowych lokalizacjach na terenie Polski, a w planach mamy dalszą ekspansję. Właściciele supermarketów Intermarché widzą potencjał tego rozwiązania i chętnie je wdrażają w swoich placówkach.

Funkcjonowanie usługi Intermarché Drive

Intermarché Drive umożliwia klientom składanie zamówień poprzez stronę internetową, a następnie odbiór zakupów w wyznaczonej strefie na parkingu przed sklepem. Personel sklepu przygotowuje zamówione artykuły i dostarcza je bezpośrednio do samochodu klienta. Zakupy mogą być gotowe do odbioru już w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia, a maksymalny czas oczekiwania to 24 godziny. W zależności od lokalizacji, oferta obejmuje od 9 do 12 tysięcy produktów.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram