Best Western® Hotels & Resorts przejmuje WorldHotels™ – międzynarodową markę hoteli segmentu upper upscale i luxury

Data dodania: 21 lutego 2019
Kategoria:
Foto: Best Western® Hotels & Resorts

Grupa Best Western® Hotels & Resorts poinformowała o przejęciu słynnej międzynarodowej marki hotelowej WorldHotels™, na którą składa się blisko 300 wyjątkowych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w najlepszych lokalizacjach na całym świecie.

– Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę, obie firmy zyskają przewagę konkurencyjną – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. – Darzę markę WorldHotels najwyższym szacunkiem i wierzę w jej olbrzymi potencjał.

Przejęcie WorldHotels zostało sfinalizowane w ubiegłym tygodniu. Marka WorldHotels odegra zasadniczą rolę we wzmocnieniu oferty Best Western w segmencie upper upscale i luxury.

WorldHotels zachowa odrębną osobowość, a jednocześnie skorzysta z niezawodnej i skalowalnej platformy e-commerce, silnych partnerów, uznanego programu lojalnościowego, efektywnego wsparcia sprzedaży i marketingu, międzynarodowej sieci dystrybucji i skutecznego modelu generowania przychodów.

– Best Western to jedna z największych, najbardziej uznanych i zaufanych marek hoteli – powiedział Geoff Andrew, prezes WorldHotels. – Połączona siła naszych marek przygotowuje grunt pod świetlaną przyszłość Best Western i WorldHotels. Poprzez renomowaną kadrę kierowniczą i obecność na każdym rynku Best Western wnosi nowe umiejętności, które niewątpliwie pomogą w rozwoju marki WorldHotels na najważniejszych rynkach.

Od kilku lat marka Best Western przechodzi transformację. Tylko w zeszłym roku znalazła się w zestawieniu najbardziej innowacyjnych firm świata magazynu Fast Company, rozbudowała portfolio do 13 dynamicznych marek, zdobywając nowych gości w nowych segmentach, a także zdobyła rekordową liczbę nagród i wyróżnień branżowych. Najnowsze przejęcie świadczy o dążeniu Best Western do rozwoju, modernizacji i nieustannego postępu i wzmocni pozycję firmy jako zaufanego lidera w międzynarodowej branży hotelarskiej.

– W nadchodzących miesiącach skupimy się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels poprzez udoskonalenie strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej tożsamości. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma i model generowania przychodów przyniesie korzyści marce WorldHotels i zachęci wiele innych znakomitych hoteli ceniących niezależność do przyłączenia się do nas. Niezmiernie cieszymy się, że w dalszym ciągu obowiązki prezesa WorldHotels będzie pełnił Geoff Andrew – podsumował Kong.

 O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

O marce WorldHotels™

Marka WorldHotels™ zapewnia sprawdzone rozwiązania typu soft brand, tworząc międzynarodową sieć 300 najwyższej jakości niezależnych hoteli i ośrodków wypoczynkowych.  Stworzona przez hotelarzy z pasją marka WorldHotels wybiera najlepsze niezależne obiekty na całym świecie, które oddają klimat lokalizacji poprzez intuicyjną obsługę i subtelne wyczucie charakteru. Autorska koncepcja „Start With Why” ułatwia poszczególnym hotelom określenie wyjątkowego zestawu atutów, które wyróżniają je na tle konkurencji pod względem jakości obsługi i generowania przychodów. Marka WorldHotels skierowana jest zarówno do turystów, jak i podróżujących służbowo i obejmuje trzy odrębne poziomy, dzięki czemu goście mogą wybrać ofertę, która najlepiej spełnia ich oczekiwania: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design