Franczyzy gastronomiczne

Gastronomia jest jednym z bardziej dochodowych biznesów – wielu przedsiębiorców twierdzi, że prowadzenie lokalu jest trudne, ale satysfakcjonujące. To jedna z tych branż, w której popularność franczyzy jest bardzo duża, dlatego zarówno początkujący przedsiębiorcy, jak i ci bardziej doświadczeni chętnie korzystają z takiej opcji współpracy. Oferty obejmują zarówno kawiarnie i lodziarnie, jak też kebaby, pizzerie, popularne sieciówki z fast foodem czy sushi. Franczyzy gastronomiczne to opcja biznesu, na który zawsze będzie popyt. Jeżeli chcesz spróbować swoich sił, jako właściciel lokalu, sprawdź ofertę ciekawych współprac!

Finanse

  • Minimalna kwota: lokal- od 42 000 zł; wyspa w galerii handlowej od 38 000 zł; okienko podawcze od 38 000 zł
  • Opłata wstępna: 0 zł
  • Opłata bieżąca: 800 zł + 1% od obrotu miesięcznie
  • Opłata marketingowa: 0 zł

Opis systemu

Jesteśmy doświadczonym Franczyzodawcą, prężnie rozwijającym się na rynku od 1994 roku. W swej ofercie posiadamy pięć znanych i lubianych marek: Sieć Pizzerii Biesiadowo, Crazy Piramid Pizza, sieć Restauracji Western Chicken, Rybkodajnia i Coffeeloffee (dawniej Take...

Finanse

  • Minimalna kwota: 80 000 zł (kwota uzależniona od konkretnego punktu sprzedaży)
  • Opłata wstępna: 20 000 zł netto
  • Opłata bieżąca: 5% procent od obrotu netto
  • Opłata marketingowa: 1% procent od obrotu netto

Opis systemu

Koncept COVRIG powstał w Poznaniu w 2015 roku inspirowany jedną z najpopularniejszych bałkańskich przekąsek – świeżo wypiekanym preclem, który w Rumunii nosi nazwę Covrig. Produkty marki COVRIG są typową przekąską typu „to go”. Charakteryzuje ją...

Finanse

  • Minimalna kwota: od 41 000 zł, lokal od 30m2 – od 52 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: 800 zł + 1% od obrotu/miesiąc
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Sieć restauracji serwujących wyjątkowe kebaby na bazie najwyższej jakości mięsa i dodatków. Oferta Kebab Yum Yum cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród konsumentów, ale również u osób chcących rozpocząć współpracę w formie franczyzy. Atutem...

Finanse

  • Minimalna kwota: 92 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: 1250 zł + 1% od obrotu miesięcznie
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Pierwsze kroki w biznesie stawialiśmy we własnej pizzerii wyposażonej w 200 miejsc siedzących. Pizzeria ta w błyskawicznym tempie zyskała na popularności. Nierzadko dochodziło do sytuacji, w których klienci czekali na wolny stolik. Nasz lokal zwrócił...

Finanse

  • Minimalna kwota: od 93 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: opłata franczyzowa: 1250 zł + 1% od obrotu miesięcznie
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Speedy Romano, to sieć pizzerii z dowozami, która w swojej ofercie posiada uproszczone menu dostosowane do każdego klienta proste receptury oraz jawne zasady przystąpienia do sieci, które zostały stworzone z myślą o potencjalnych franczyzobiorcach bez...

Finanse

  • Minimalna kwota: od 34 000 zł -okienko podawcze; od 69 000 zł – lokal
  • Opłata wstępna: 0 zł
  • Opłata bieżąca: 800 zł + 1% od obrotu miesięcznie
  • Opłata marketingowa: 0 zł

Opis systemu

Sieć Western Tortilla serwuje różne rodzaje mega tortilii (450 gramów) z nadzieniem z kurczakiem w panierce w roli głównej. Naszym franczyzobiorcom proponujemy różne możliwości podjęcia z nami współpracy pod szyldem Western Tortlilla.

Finanse

  • Minimalna kwota: od 120 000 zł (w zależności od metrażu i stanu lokalu).
  • Opłata wstępna: od 5 000 zł
  • Opłata bieżąca: od 1600 zł
  • Opłata marketingowa: 300 zł

Opis systemu

Benek Pizza i Gruby Benek to polska siec franczyzowa, skupiająca w swojej ofercie 3 najpopularniejsze koncepty gastronomiczne- pizzę, chrupiące kurczaki i burgery. Filarem naszego sukcesu są najwyższej jakości składniki oraz szybka dostawa. Nasi Franczyzobiorcy mogą...

Finanse

  • Minimalna kwota: 22 000 zł netto + koszt remontu i wyposażania kawiarni w zależności od stanu lokalu
  • Opłata wstępna: zgodnie z wybranym pakietem FLEX
  • Opłata bieżąca: ustalana indywidualnie lub stała kwota 800 zł netto za markę FIT CAKE przy uwzględnieniu płatności terminowych zgodnie z 14 dniowym terminem płatności
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Fit Cake to innowacyjna franczyza, która specjalizuje się w produkcji i sprzedaży zdrowych i smacznych słodyczy, nie zawierających ani grama cukru. Franczyza Fit Cake jest absolutnie unikalną koncepcją biznesową i doskonałą propozycją skierowaną do przedsiębiorczych...

Finanse

  • Minimalna kwota: 2 000 000 zł ( Koszt zakupu wyposażenia restauracji wynosi średnio powyżej 4,5 mln zł. Cena nie jest wielkością stałą, ponieważ zależy od wielkości sprzedaży uzyskiwanej dotąd w restauracji – im większa sprzedaż, tym wyższa cena wyposażenia.)
  • Opłata wstępna: 45000 USD
  • Opłata bieżąca: % od sprzedaży całkowitej
  • Opłata marketingowa: % sprzedaży całkowitej

Opis systemu

McDonald’s to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na całym świecie, a nasza oferta franczyzy oparta jest na sprawdzonym modelu biznesowym, który od wielu lat gwarantuje sukcesy. Jako nasz franczyzobiorca otrzymasz wszechstronne szkolenie, doradztwo na każdym...

Finanse

  • Minimalna kwota: od 300 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

Stava to największa w Polsce sieć oddziałów gastro-kurierskich i pierwsza franczyza w tym segmencie w Europie. Nasze oddziały oferują restauracjom i sklepom usługę dowozu posiłków oraz zakupów do klientów, dzięki czemu przedsiębiorcy nie muszą zatrudniać...

Finanse

  • Minimalna kwota: 100 000 zł + koszt remontu
  • Opłata wstępna: 15 000 zł
  • Opłata bieżąca: 2 500 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Opis systemu

The White Bear Coffee to franczyza oparta na sprawdzonym modelu biznesowym, stworzona z myślą o miastach już od 30 tys. mieszkańców. Nasze kawiarnie to połączenie pięknych, designerskich wnętrz z doskonałą kawą z segmentu specialty.

Gastronomia franczyza popularnych lokali

Franczyza w gastronomii to jedna ze stabilniejszych branż. Jak pokazują badania, Polacy rocznie przeznaczają na jedzenie na tzw. mieście ponad 30 mld zł. Szybki, stosunkowo niedrogi i smaczny fast food dla wielu osób jest korzystniejszym rozwiązaniem niż samodzielne gotowanie. Rozpoczęcie własnej działalności może opierać się na różnych modelach biznesowych. Wiele zależy od specyfiki danej marki, oferty, skali prowadzonej działalności, a także ogólnych warunków współpracy. Pozwala to na wyeliminowanie błędów nowicjusza oraz wejście na rynek już z wyrobioną renomą i zaufaniem klienta.

Franczyzy gastronomiczne oferuje ponad 220 marek, w tym tak popularne sieciówki jak McDonald’s, Biesiadowo, Domino’s Pizza, czy Gruby Benek. Poszczególne oferty różnią się od siebie kapitałem, który trzeba mieć na start, opłatami, a także stopniem dojrzałości. Duża rozpiętość w tym zakresie pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu biznesowego do swoich możliwości. Franczyza restauracji takiej, jak McDonald’s wymaga znacznie wyższych nakładów finansowych niż otwarcie punktu serwującego kawę na wynos. Nawiązanie współpracy jest łatwiejsze niż samodzielne otwieranie lokalu – w przypadku franczyzy klient otrzymuje gotowy zestaw narzędzi i pozycję na rynku. Jego zdaniem jest poprowadzenie działalności tak, by przyniosła obustronne korzyści. Franczyza - oferty które znajdziesz w tej sekcji, są kierowane zarówno do osób, które dysponują dużym kapitałem, jak i początkujących przedsiębiorców.

Franczyza restauracji

Restauracje franczyzowe powstają zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Wiele zależy od samej specyfikacji biznesu i wymagań danego franczyzodawcy. Jeżeli jesteś zainteresowany daną współpracą, wypełnij odpowiedni formularz na stronie, a następnie weź udział w rozmowie z przedstawicielem danej sieci. Zanim dojdzie do podpisania umowy, trzeba wziąć pod uwagę także określoną kwotę wkładu własnego, szczegółowe wytyczne danego franczyzodawcy, a także koszty związane z dodatkowymi opłatami (marketingowymi, franczyzowymi, prowizjami itd.). Warto pamiętać, że gastronomia franczyza wymaga dużych nakładów pracy, niezależnie od wielkości prowadzonego lokalu.

Każdy franczyzodawca oferuje odpowiedni pakiet franczyzowy, czyli koncepcję prowadzenia biznesu, na którą składa się prawo do nazwy i znaku towarowego, wiedza dotycząca prowadzenia biznesu, wytyczne i zasady niezbędne do kierowania firmą oraz odpowiednie wsparcie merytoryczne, co zmniejsza ryzyko niepowodzenia. Dla wielu klientów franczyza restauracji jest jedną z form spełnienia marzenia o własnym biznesie. Warto znaleźć niszę w swoim mieście!

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design