Moodo jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z 165-ma jednostkami franczyzowymi w całej Polsce ponad 130-tu partnerów handlowych w kraju i zagranicą: w Czechach, Słowacji, Grecji, Iranie, Bułgarii i Litwie.
Od ponad dekady tworzy franczyzową sieć sprzedaży w Polsce, obecną we wszystkich miastach w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. To również formaty handlowe tj. retail parki, czy salony przy głównych ulicach handlowych. Moodo to kobiecy, lekki i naturalny wizerunek sklepów wyraźnie eksponujący produkt wraz z jego paletą kolorystyczną.
powierzchnia sklepu 60 - 80 m2, duża witryna zewnętrzna (Optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 m2)
atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe)
posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu
adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo
pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo
Korzyści dla franczyzobiorcy
korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu
pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy
pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży
przesyłki towaru na koszt firmy
materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie
wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu
wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu
wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.