Franczyza La Mancha

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
1, Gdynia
Jednostki franczyzowe
5: Gdańsk x 2, Rumia, Sosnowiec, Poznań

Finanse

Minimalna kwota
Dowolna, zależy od franczyzobiorcy
Opłata wstępna
8 000 zł
Opłata bieżąca
opłata miesięczna przez pierwszy rok działalności – 20% przychodu miesięcznego brutto, od drugiego roku działalności – 15% przychodu miesięcznego brutto.
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Osoba kontaktowa
Liliana Poszumska, Dyrektorka
Numer telefonu
515 171 666
Osoba kontaktowa
Urszula Poszumska, Dyrektorka ds. marketingu
Numer telefonu
518 112 525
Ulica
Wielkopolska 399
Miasto
81-531 Gdynia

Opis systemu

Franczyza z La Manchą

Otwórz swoją własną szkołę hiszpańskiego pod znaną marką.
• Z instrukcją i wsparciem krok po kroku.
• Nawet, jeśli nie wiesz, od czego zacząć – od nas dostaniesz gotowy przepis i pomożemy Ci na każdym etapie.
• Nie budujesz biznesu od zera – dostajesz działające procesy, metodykę nauczania, narzędzia, marketing.

Jak działa franczyza:

System franczyzowy La Mancha to sposób na szybkie i łatwe uruchomienie własnej szkoły hiszpańskiego. Tworzysz swoją własną szkołę w oparciu o markę La Mancha, która od 10 lat jest liderem na trójmiejskim rynku. Dostajesz gotową receptę na swoją szkołę i wsparcie specjalistów odpowiedzialnych za rozwój La Manchy.

Dlaczego to najlepszy sposób na biznes?

Ponieważ La Manchę stworzyli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkół językowych i nauczaniu, eksperci marketingu i kształtowania wizerunku. O najwyższy poziom nauczania języka hiszpańskiego, portugalskiego, katalońskiego czy włoskiego w La Manchy dbają metodycy i wykładowcy, w tym także zagraniczni nauczyciele z wykształceniem pedagogicznym.
Te wszystkie zasoby (i wiele więcej) będą dostępne także dla Ciebie!

W skrócie: franczyza to sposób na własną szkołę językową pod brandem La Manchy. Pomagamy Ci wystartować i prowadzić biznes, dajemy markę, wsparcie specjalistów i niezbędne narzędzia do prowadzenia szkoły.

KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY

• Know-how: dzielimy się z Tobą wypracowanym przez ponad 12 lat działania na rynku know-how. Dostajesz sprawdzone i działające procesy.
• Wiedzę i szkoleniowe wsparcie: szkolenia z kontaktu z klientem, szkolenia dla pedagogów z metod nauczania i wiele więcej…
• Marketing: startujesz z rozwiniętym i działającym marketingiem – Twoja szkoła od razu jest widoczna na rynku.
• Komunikację wizualną: branding, logo, oprawę graficzną.
• Stronę www; profile na Facebooku, Instagramie, TikToku, Linkedinie.
• Wzory umów z klientem.
• Model biznesowy z lektorami.
• Wspólny wzór faktur.
• Dostęp do platformy edukacyjnej.

DODATKOWE WYMAGANIA STAWIANE FRANCZYZOBIORCOM

Ofertę franczyzy La Manchy adresujemy do młodych i ambitnych osób, które nie chcą pracować „na etacie”, ale „wystartować” z własnym, dobrze rokującym biznesem.

Jednym z naszych wymogów jest (minimum) licencjat z iberystyki lub certyfikat DELE B2.

Dlaczego? Otóż franczyzobiorca będzie uczyć w swojej w szkole, w której koniecznością będzie porozumiewanie się z otoczeniem np. lektorami-nativami w języku hiszpańskim.

Jakie są nasze dodatkowe wymagania? Przede wszystkim zaangażowanie, pasja do tworzenia wspólnej marki sieci szkół La Mancha w Polsce. Szkoły jednocześnie mają być centrami zrzeszającymi hispanofilów, oferującymi naukę, tłumaczenia i promocję kultury.
Franczyzobiorca początkowo nie musi mieć lokalu, może uczyć pod egidą La Manchy np. w siedzibie klienta.

Formularz kontaktowy

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design