Franczyza CHATA POLSKA

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
28
Jednostki franczyzowe
280

Finanse

Minimalna kwota
0 zł (ustalana indywidualnie, na podstawie inwentaryzacji i oceny stanu technicznego wyposażenia i lokalu)
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
100 - 600 zł (uzależniona od modelu współpracy)
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Joanna Bytner, Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Numer telefonu
785 015 010

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie pięciu województw. Modele współpracy opierają się na ponad 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia.

Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu.  Prowadzi szkolenia dla pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Poza doświadczeniem, naszym Partnerom Franczyzowym oferujemy korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego wynikające ze współpracy z ponad 300 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz korzystne warunki zakupowe. Zapewniamy obsługę naszego kluczowego dostawcy, dystrybutora Marol, z zamówieniami i fakturami w formie elektronicznej oraz dostawami towaru kilka razy w tygodniu. Każdy otrzymuje wsparcie Doradcy, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz silne wsparcia marketingowe. W ramach walki o lojalnego Klienta nasi Partnerzy dostają dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 200 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie CHATA POLSKA

Data dodania: 31 maja 2019
Czy cena czyni cuda?
Data dodania: 18 marca 2019
Sklepy convenience we franczyzie
Data dodania: 2 marca 2018
Chata Polska w miejskim stylu
Data dodania: 26 stycznia 2018
Sieciowe sklepy poza spadkiem
Data dodania: 12 stycznia 2018
Franczyza rządzi handlem
Data dodania: 24 listopada 2017
Chata Polska rośnie na lokalnych rynkach
Data dodania: 18 września 2017
Wrześniowe otwarcie Chaty Polskiej
Data dodania: 19 lipca 2017
Chata Polska nie idzie na urlop
Data dodania: 5 lipca 2017
Kolejny sklep i dostawca w sieci Chata Polska
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram