Franczyza sklepów spożywczych jest skierowana do osób, które dysponują różnej wysokości kapitałem, niezależnie od doświadczenia zawodowego, wykształcenia czy pochodzenia. Poszczególne sieci oferują franczyzobiorcom szereg rozwiązań, które ułatwiają prowadzenie biznesu – dbają o odpowiednie zatowarowanie i niezbędne wyposażenie, a także ubezpieczenie, szkolenia, wsparcie techniczne czy serwis. Zacznij prowadzić biznes w branży spożywczej – wejdź na rynek z odpowiednią strategią! Sprawdź nasz katalog franczyz!
Finanse
Opis systemu
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach klienci znajdą największy wybór trunków na każdą kieszeń z całego świata. Nasi sprzedawcy o alkoholach wiedzą...
Finanse
Opis systemu
Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe – w Polsce jest ich...
Finanse
Opis systemu
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce pod względem obrotów. Grupa zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą blisko 370 sklepów sieci Intermarché i...
Finanse
Opis systemu
Żabka Polska jest najszybciej rozwijającą się siecią sklepów typu convenience w Polsce, działającą na rynku od ponad 25 lat. Obecnie liczy ponad 10 000 nowoczesnych sklepów, stanowiących minicentra handlowo-usługowe z ofertą produktową, gastronomiczną i usługową.
Sklepy spożywcze – franczyza to gotowy przepis na biznes. Taki system sprzedażowy, zgodnie z przepisami, pozwala nawiązać ścisłą współpracę z podmiotami, które są niezależne finansowo i mają wypracowaną pozycję na rynku. Franczyzobiorca nie musi budować sam swojej marki od podstaw, co wymagałoby nie tylko większych nakładów finansowych, ale także odpowiedniej koncepcji, wypracowania pozycji na rynku i pozyskiwania klientów. Franczyza umożliwia prowadzenie własnej działalności pod szyldem marki, która ma odpowiednią renomę i zdobyła zaufanie wśród konsumentów, dzięki czemu początkującemu przedsiębiorcy znacznie łatwiej wejść w biznes. Poszczególne sieci wspierają swoich franczyzobiorców w zakresie rozwoju zawodowego.
Franczyza - sklepy spożywcze i sieci, które zdecydowały się nawiązać z nami współpracę, mogą pochwalić się dobrymi zyskami i rentownością. Wielu przedsiębiorców postawiło na Carrefour Express, Intermarché czy Żabkę.
Carrefour Express – propozycja współpracy na poziomie ogólnokrajowym. To jeden z liderów wśród branży detalicznej. Firma oferuje swoim potencjalnym franczyzobiorcom trzy formaty handlowe:
Intermarché oferuje model współpracy jako partner lub franczyzobiorca.
Franczyzobiorcy i partnerzy działają w ramach systemu pod rozpoznawalnym szyldem, a jednocześnie mają możliwość rozwoju i otwierania kolejnych sklepów. Dodatkowo otrzymują wsparcie specjalistów, nowoczesne narzędzia marketingowe, a także możliwość podjęcia współpracy z lokalnymi dostawcami. Marka dba o każdy aspekt – przedsiębiorca przed rozpoczęciem współpracy musi przejść zarówno szkolenia teoretyczne, jak i praktyczne, które pozwalają poznać proces funkcjonowania sklepu. Po odbytym szkoleniu trzeba przejść egzamin i dopiero później następuje podpisanie umowy. To ambitny projekt, który wymaga pełnego zaangażowania, wiedzy, a także dużego wkładu własnego.
Jednym z najpopularniejszych franczyzodawców jest sieć sklepów Żabka. Ze względu na stosunkowo niski wymagany kapitał na start wielu przedsiębiorców zdecydowało się na podjęcie współpracy. Franczyzobiorca zgodnie z umową otrzymuje w pełni wyposażony, umeblowany i zatowarowany sklep, odpowiednie narzędzia technologiczne, które ułatwiają prowadzenie sklepu, a także bierze udział w szkoleniach. Może również liczyć na opiekę lokalnego partnera do spraw sprzedaży, a także otrzymuje benefity w postaci prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej czy może dołączyć do programu Mikroflota Orlen.
Al.Capone Specjaliści Od Alkoholu to sieć sklepów, która oferuje swoim klientom alkohole z różnych stron świata. Franczyzodawca oferuje stałe wsparcie oraz szereg szkoleń branżowych, które ułatwia zarządzanie sklepem. Firma ma rozbudowaną politykę handlową, a rozpoznawalność marki sprawia, że wejście na rynek jest łatwiejsze.
Warto pamiętać, że każda sieć oczekuje od franczyzobiorcy przedsiębiorczego myślenia, ciągłego rozwoju i umiejętności zarządzania. Współpraca zwykle rozpoczyna się od wypełniania formularza zamieszczonego na stronie każdego z franczyzodawców. Następnie przedstawiciel sieci kontaktuje się z propozycją współpracy, przedstawia ogólne zasady oferty. Dopiero później następuje proces weryfikacji kandydata. Jeżeli obie strony wyrażają chęć nawiązania współpracy, to rozpoczyna się dopełnianie formalności i etap szkoleniowy. W międzyczasie rozpoczyna się przygotowanie sklepu, umeblowanie i zatowarowanie. Franczyza - sklepy spożywcze to dla wielu przedsiębiorców szansa na założenie własnej działalności i rozwój swoich kompetencji.
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji