Żywiec stawia na piwiarnie

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 września 2008
Kategoria:
Przy ulicy Wilczej w Warszawie otwarto pierwszą w stolicy Piwiarnię Warki. Grupa Żywiec planuje dalsze inwestycje w tę markę.
 

To 38. lokal rozwijanej przez Grupę Żywiec sieci franczyzowych pubów Piwiarnia Warki. Pozostałe działają w dużych miastach, głównie w południowej części kraju i cieszą się sporą popularnością wśród miłośników sportu i piwa. Wszystkie bowiem dedykowane są przede wszystkim do tej grupy konsumentów, która ceni sobie możliwość wspólnego przeżywania wydarzeń sportowych przy kuflu zimnego piwa.

Lokale sieci posiadają w swojej ofercie wyłącznie piwo marki Warka i stanowią swoiste przedsięwzięcie marketingowe Grupy Żywiec. Prowadzone są głównie przez franczyzobiorców, którzy nie uiszczają na rzecz franczyzodawcy bieżących opłat licencyjnych, jako że ich działalność przynosi Grupie Żywiec wymierne korzyści – promuje markę Warka i stanowi dodatkowy kanał dystrybucji piwa. Dlatego też Grupa Żywiec stawia na dalszy rozwój sieci - do końca roku działać ma 60 lokali, a w roku 2009 powstanie 30 kolejnych.

Koncept Piwiarni Wareckich to lider polskiego rynku franczyzowych pubów. Oprócz nich, ofertę franczyzową skierowaną do osób zainteresowanych prowadzeniem tego typu lokali posiada także sieć John Bull Pub operująca 300 lokalami na całym świecie.
Agata Zarębska
11 września 2008 r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram