Znawcy męskich gustów z nowym konceptem dla kobiet

Data dodania: 5 listopada 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Pako Lorento

Marka modowa, która do niedawna była kojarzona z ofertą dla mężczyzn stworzyła kolekcję ubrań dla kobiet.

Pako Lorente, franczyzowa sieć sklepów z modą męską zadebiutowała z nowym konceptem dla kobiet. Damska kolekcja dostępna jest m.in. w salonie w Blue City w Warszawie.

W kampanii „Otul się na jesień”, właściciele marki zachęcają kobiety do odwiedzenia salonu i przymierzenia modnych kreacji. Sieć Pako Lorente, ma w Polsce około 40 salonów z modą męską. Pod koniec października br. do mapy sklepów dołączył kolejny salon w Białymstoku (Galeria Jurowiecka). Główne motto marki to modna odzież w dobrej jakości oraz przystępnej cenie.

Firma stawia na rozwój sieci franczyzowej i szuka partnerów biznesowych w kilku miejscowościach – m.in. w Gdyni, Jeleniej Górze, Pile, Świdnicy i Tarnowie. Minimalna kwota inwestycji jaką powinien posiać potencjalny partner to 50 tys. zł. Powinien też dysponować lokalem przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym o dużym przepływie klientów (o powierzchni min. 80 m²).

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram