Marka modowa, która do niedawna była kojarzona z ofertą dla mężczyzn stworzyła kolekcję ubrań dla kobiet.
Pako Lorente, franczyzowa sieć sklepów z modą męską zadebiutowała z nowym konceptem dla kobiet. Damska kolekcja dostępna jest m.in. w salonie w Blue City w Warszawie.
W kampanii „Otul się na jesień”, właściciele marki zachęcają kobiety do odwiedzenia salonu i przymierzenia modnych kreacji. Sieć Pako Lorente, ma w Polsce około 40 salonów z modą męską. Pod koniec października br. do mapy sklepów dołączył kolejny salon w Białymstoku (Galeria Jurowiecka). Główne motto marki to modna odzież w dobrej jakości oraz przystępnej cenie.
Firma stawia na rozwój sieci franczyzowej i szuka partnerów biznesowych w kilku miejscowościach – m.in. w Gdyni, Jeleniej Górze, Pile, Świdnicy i Tarnowie. Minimalna kwota inwestycji jaką powinien posiać potencjalny partner to 50 tys. zł. Powinien też dysponować lokalem przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym o dużym przepływie klientów (o powierzchni min. 80 m²).