Znana twarz już nie wystarcza by biznes się powiódł?

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 lipca 2013
Kategoria:

mgeatO tym, czy dany biznes przetrwa decyduje nie tylko sam właściciel, ale przede wszystkim my – konsumenci. Nie od dziś wiadomo, że marketing szeptany to nasz najlepszy przyjaciel bądź– najgorszy wróg.

Niewątpliwie przekonała się o tym Magda Gessler – znana warszawska restauratorka, która przeświadczona o swojej nieomylności postanowiła stworzyć koncept MGeat. Początkowo zamysłem było stworzenie baru z dobrym jedzeniem – zdrowym i odżywczym -  głównie dla studentów – przy czym ceny  studentom przyjazne już nie były. Nie tylko ceny i słaby wystrój nie zachęcały aby skonsumować tam lunchu. Opinie klientów na forach internetowych również nie zachęcały by odwiedzić to miejsce. I tak z wielkiego halo zostało wielkie nic – lokale MGeat zostały zamknięte z wielkim hukiem, a czynione na początku tego roku przymiarki do tego, by ów lokale rozwijać poprzez franczyzę na szczęście umarły śmiercią naturalną.

Jak widać wymagając od innych zacznijmy najpierw więcej wymagać od siebie. Pani Gessler, która w każdy czwartek na oczach kilku milionów Polaków „odczarowuje” rzeczywistość upadających restauracji, nie poradziła sobie z własną słabością, jaką jest…pycha. A może ktoś pomoże i zrobi „Kuchenne rewolucje” w MGeat?

(MR)

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram