Popularna na całym świecie sieć barów kanapkowych rozwijająca się poprzez franczyzę wprowadza nowy symbol i logo. Zacznie ono obowiązywać we wszystkich krajach w 2017 roku.
Od wielu miesięcy Subway prowadzi prace nad ulepszeniem marki. Najpierw wprowadzono zmiany w menu, wystrój lokali, a potem utworzono zespół Subway Digital, który odpowiada m.in. za strategię marki w internecie. Zmiana logo jest kolejnym krokiem w ulepszaniu marki i jej wizerunku. Ostatni rebranding marki miał miejsce w 2001 roku.
Co konkretnie się zmieni? Nowe będzie bardziej minimalistyczne, pozostawiono jednak w nim strzałki przy literkach „s” i „y”, których grafika została uproszczona.
Zmienione logo ma oddawać ideę marki – przede wszystkim symbolizować możliwość wyboru, jaki w restauracjach Subway mają ich klienci.
Nowe logo Subway zaprezentowano w dwóch spotach reklamowych. Wyemitowano je po raz pierwszy na antenie NBC oraz w internecie, głównie w social mediach w trakcie ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Rio De Janeiro.
Polscy klienci już mieli okazję zobaczyć zmiany, jakie stopniowo wprowadza Subway odświeżając swój wizerunek. Jak pisaliśmy, w tym roku firma uruchomiła w Kielcach restaurację, w aranżacji Metro Decor.
Michał Piasecki, regionalny agent ds. rozwoju SUBWAY zaznaczył, że sieć musi się zmieniać tak jak zmienia się rynek, wrażliwość i estetyka konsumentów.
Popularna sieć barów kanapkowych powstała w USA i jest obecnie największą na świecie, pod względem liczby lokali. Łącznie posiada prawie 45 tys. punktów w 110 krajach. W Polsce SUBWAY od czerwca tego roku ma już ponad 100 restauracji. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.