Zmiana kierownictwa w polskiej sieci McDonald’s

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: McDonald’s
Nowy szef McDonald’s Polska.

Stanowisko prezesa zarządu McDonald’s Polska objął Adam Pieńkowski, który związany jest z firmą od 10 lat. Zastąpił na tym stanowisku Kristofa Hanko.

Karierę w firmie rozpoczął na stanowisku marketing and research managera. Dwa lata później został szefem działu marketingu McDonald’s Polska. W 2009 roku otrzymał dodatkową funkcję, odpowiadał za strategię marketingową sponsoringu sportowego w europejskich strukturach sieci.

W 2013 roku przeszedł do McDonald’s Niemcy. Na stanowisku marketing senior dyrektora odpowiadał za budowanie strategii marketingowej w Niemczech oraz w innych krajach regionu. Z początkiem września ubiegłego roku wrócił do Polski. Jako multidepartment senior dyrektor nadzorował pracę działów: marketingu, business insight, operacyjnego i digital.

Obecnie w Polsce działa 366 restauracji McDonald’s które zatrudniają ponad 18 500 osób. 249 z nich to obiekty prowadzone przez 63 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy z McDonald’s.

Jak powiedział nam Krzysztof Stępień, Franchising Supervisor McDonald’s Polska, w tym roku firma zamierza utrzymać podobne tempo rozwoju sieci, jak w latach ubiegłych (kilkanaście nowych obiektów rocznie). Większość z nich będzie przekazana we franczyzę.

McDonald’s kieruje ofertę współpracy do osób, które mają doświadczenie oraz udokumentowane sukcesy biznesowe i dzięki temu zdołali zakumulować dostateczne środki finansowe na wykupienie franczyzy.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram