Zarządcy centrów handlowych zabiegają o współpracę z popularnymi sieciami gastronomicznymi. Atrakcyjnym konceptem dla nich są m.in. pizzerie, które cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród klientów. Pizza i handel to zgrana para.
Centra handlowe współpracują z wieloma sieciami pizzerii. Lokalizacje sąsiadujące ze sklepami znanych marek i punktów usługowych wybierają m.in. Tutti Santi, Pizza Hut czy Biesiadowo.
To korzyść obustronna. Centra handlowe coraz częściej stają się miejscem, do których przychodzi nie tylko po zakupy. Polacy lubią spędzać w nich czas z rodzinami czy przyjaciółmi, dlatego atrakcyjna oferta gastronomiczna jest tak ważna dla tego typu obiektów. Galerie handlowe dbają też o komfort swoich klientów.
Np. krakowska Galeria Kazimierz zainwestowała w nowy foodcourt, na którym pojawiło się wiele unikalnych rozwiązań, m.in. interaktywne stoły i podłogi do gry dla dzieci oraz specjalną strefę karmienia, w której mamy mają podgląd na monitorach na dzieci bawiące się nieopodal.
A ostatnio pojawił się niej nowy najemca. Gastronomiczną ofertę centrum wzmocniła restauracja Gusto Dominium. Zajmuje ona lokal o powierzchni ponad 140 m² dodatkowo powiększony o zewnętrzny ogródek. Restauracja realizować będzie także zamówienia z dowozem do domu czy biura. Wnętrze lokalu Gusto Dominium w Galerii Kazimierz nawiązuje do włoskiej kultury kulinarnej.
To ogólnopolska sieć restauracji typu casual dining oferująca potrawy kuchni włoskiej, zarówno na miejscu, jak i w dostawie. Rozwija się w formacie restauracji własnych i franczyzowych. Obecnie w całej Polsce działa ponad 70 restauracji zlokalizowanych właśnie w popularnych punktach handlowych.