Zdrowy pomysł na franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 stycznia 2008
Kategoria:

Kaszi to nowatorski pomysł, który ma być alternatywą dla ciągle bardzo popularnych sushi barów.

Polski rynek franczyzowej branży gastronomicznej dynamicznie się rozwija i rośnie w siłę. Spośród wszystkich działających systemów sieciowych, aż 12% to systemy gastronomiczne. W całej branży największą popularnością cieszą się małe punkty oferujące szybkie posiłki i lokale ze zdrową żywnością.
Jak wynika z najnowszych raportów branży gastronomicznej oferta rynku jest dosyć jednolita. Dlatego by utrzymać się na rynku inwestorzy ciągle szukają nowych rozwiązań. Naprzeciw tendencjom rynkowym wyszedł Andrzej Zamojski, twórca Kaszi. Kaszi to nowatorski pomysł, który ma być alternatywą dla ciągle bardzo popularnych sushi barów. Potrawy przygotowywane są niedużym nakładem finansowym z polskiej, zdrowej żywności, a ich głównym składnikiem jest kasza zawijana w liście nori. Kaszi ze swoją ofertą dotarło już do istniejących barów wegetariańskich i restauracji typu fast food oferującej zdrową żywność.
Twórca Kaszi planuje już teraz rozpocząć budowę systemu franczyzowego. Specyficzny pomysł na nabycie bezpłatnego know-how systemu na okres sześciu miesięcy prognozuje duży sukces. Po okresie przejściowym franczyzobiorcy będą mieli możliwość nabycia licencji. Jak podaje nam twórca konceptu, przystąpienie do systemu nie będzie drogie. Obecnie trwają ostatnie wyliczenia finansowe. Kaszi będzie rozwijało jednocześnie dwie sieci: Kaszi Sklep i Kaszi Bar. Opłata wstępna dla sklepu będzie oscylowała w granicach 3-5 tys. zł. plus inwestycja w wizualizację uzależniona od powierzchni lokalu - w granicach 20-50 tys. zł. Nieco droższą inwestycją będzie Kaszi Bar, gdzie opłata wstępna wyniesie do 10 tys. zł, a przystosowanie lokalu 100 tys. Trwają już poszukiwania partnera, który zdecyduje się na otwarcie pierwszego Kaszi Baru.

Na podstawie systemu Kaszi można stwierdzić, że w biznesie przede wszystkim potrzebny jest ciekawy pomysł. Nadal utrzymuje się moda na punkty gastronomiczne w takich segmentach jak bary kawowe czy casual dining, a zwłaszcza na punkty oferujące zdrową żywność. Stąd też duża szansa, że koncept Kaszi przyjmie się na naszym rynku.

Kamila Kierzek, 17 stycznia 2008

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram