Zdrowa żywność we franczyzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 marca 2012
Kategoria:
green-way

Czy rozwijający się w Polsce trend zdrowego i dietetycznego odżywiania na dobre zadomowił się w świadomości konsumentów?

Otóż, jak pokazuje raport Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych na temat franczyzy na rynku gastronomicznym zdrowa żywność nie jest w stanie wyprzeć polskiego zamiłowania do fast foodów. Największą siecią w tym segmencie rynku pozostaje niezmiennie Green Way. W ubiegłym roku firma, która do tej pory miała jedną markę gastronomiczną, wydzieliła ich aż trzy. Obecnie nadal funkcjonują lokale pod szyldem Green Way, aczkolwiek część została zmodernizowana według nowszej koncepcji – Green Way Food For Life. Firma zaczęła tworzyć także sieć barów sałatkowych Vegemania. Odświeżenie konceptów przez lidera rynku zdrowej żywności w Polsce było krokiem niezbędnym. W ostatnich latach Green Way, mimo że wciąż pozostawał numerem jeden, tracił na popularności. Lokale sieci były zamykane, a w ich miejsce coraz rzadziej powstawały nowe. W rezultacie sieć, które jeszcze parę lat temu liczyła blisko 40 lokali, dziś ma ich 25 działających pod trzema markami.

Niszę próbuje również zapełnić koncept Salad Story i robi to bardzo skutecznie. Sieć rozwija się bardzo dynamicznie – w minionym roku powiększyła się aż o 8 lokali.

Pełny raport Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych o franczyzie w gastronomii w 2011 roku jest dostępny w dziale Raporty.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram