Zdrowa żywność stacjonarnie i przez internet

Data dodania: 18 grudnia 2020
Kategoria:
Foto: RegioFood

Foto: RegioFood

Planując obecnie uruchomienie sklepu, warto pomyśleć o sprzedaży wielokanałowej. Takie możliwości oferuje między innymi franczyzodawca konceptu RegioFood.

Marka opiera swoją sprzedaż o sklep stacjonarny, mobilny, internetowy oraz posiada oddzielnie zaprojektowany kanał sprzedaży dla produktu RegioPaczka, tj. cotygodniowych zamówień z dostawą do klienta.

– Wielokanałowa dystrybucja sprawia, że mieszkańcy miasta mogą bardzo wygodnie nabyć żywność pochodzącą bezpośrednio od rolników lub małych producentów – mówi Grzegorz Szafrański, dyrektor operacyjny w firmie InServices, która rozwija sieć Regiofood. –Franczyzobiorca, dzięki współpracy z nami, otrzymuje możliwość korzystania z modułów internetowych wartych kilkadziesiąt tysięcy złotych. Wykorzystanie Regiobusa jako mobilnego sklepu pozwala na oferowanie lokalnych produktów w miejscach niejednokrotnie znacznie oddalonych od sklepu stacjonarnego – dodaje.

RegioFood chce rozwijać sieć w poszczególnych województwach Polski. Za wyłączność franczyzobiorcy w konkretnym województwie pobiera opłatę w wysokości 5 tys. złotych miesięcznie. Potencjalny partner może liczyć na kompleksową pomoc w rozpoczęciu działalności, w tym przy otrzymaniu dotacji na start firmy. Zakres wsparcia obejmuje także otwarcie i wdrożenie do funkcjonowania lokalu, nawiązanie kontaktów z potencjalnymi dostawcami oraz negocjowanie atrakcyjnych warunków współpracy, a także bieżący rozwój działalności.

Otwarcie sklepu ze zdrową żywnością w ramach sieci franczyzowej Regiofood wiąże się z inwestycją w granicach 100-200 tys. zł w zależności od lokalizacji oraz stanu lokalu. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.

- W tej działalności, chyba bardziej jeszcze niż w innych, ważna jest odpowiednia lokalizacja. Większy dochód przyniesie sklep w dużym mieście (powyżej 100 tys. mieszkańców), przy ruchliwej ulicy, w centrum handlowych albo na nowym, ekskluzywnym osiedlu, gdzie mieszkają ludzie z zasobniejszym portfelem – mówi Grzegorz Szafrański.

Jak podaje franczyzodawca, przewidywany miesięczny zysk po 2-3 miesiącach działalności jednego punktu RegioFood (mobilnego lub stacjonarnego) oraz modułu internetowego powinien oscylować na poziomie 8-15 tys. zł.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design