salad_story
Salad Story intensywnie rozwija swoją sieć w naszym kraju. Obecnie należą do niej 23 lokale, z czego 8 prowadzonych jest przez franczyzobiorców. Anna Krajewska, współwłaścicielka sieci, w wywiadzie dla portalu FranczyzawPolsce.pl powiedziała, że firma przeprowadza teraz wewnętrzne porządki. – Musimy zastanowić się nad dalszym rozwojem we franczyzie, wprowadzić ulepszenia tego konceptu. Przez cały czas trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, nikomu nie odmawiamy możliwości współpracy. Aktualnie jednak skupiamy się nad rozwijaniem sieci w oparciu o lokale własne – wiadomo już, że w tym roku otworzymy 5 restauracji, w dużych centrach handlowych największych miast Polski – powiedziała Anna Krajewska.
Najlepszym rynkiem dla Salad Story jest Warszawa – tutaj też funkcjonuje najwięcej lokali sieci. – Rynek warszawski jest bardzo dobry, notujemy na nim coraz większy wzrost zysków. Nastawienie na coraz wyższą jakość spożywanych potraw wynika z mentalności mieszkańców tego miasta. Nasze sałatki przyrządzane są ze świeżych produktów, co przy utrzymaniu średniej ceny serwowanych posiłków, pozwala sieci stale pozyskiwać świadomych klientów. Nie stosujemy panierek, sztucznych ulepszaczy, wszystko przyrządzamy sami na miejscu, praktycznie na oczach klienta – dodaje Anna Krajewska.
Salad Story stale rozwija się też w innych miastach, m. in w Bielsku Białej, Lublinie, Szczecinie, Bydgoszczy, Radomiu, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i Krakowie. – Istnieje spore zapotrzebowanie na lokale ze zdrową żywnością w Polsce. Żaden rynek nie powtórzył jednak sukcesu ze stolicy. Poza Warszawą musimy z większą determinacją walczyć o klienta, ale wszystko wskazuje na to, że ta walka się opłaci. Niebawem otwieramy kolejne lokale w Trójmieście, Poznaniu i Katowicach – powiedziała Anna Krajewska.
Klienci nie zapominają o Salad Story i chętnie wracają po zdrowe, pełne źródła witamin sałatki. – Nasza firma może poszczycić się wysokim współczynnikiem lojalności klientów, co przekłada się na dobre postrzeganie marki na rynku i dynamiczny rozwój – dodała Anna Krajewska.
Sieć Salad Story powstała w 2007 roku, pierwszy lokal został otwarty w warszawskich Złotych Tarasach. W 2009 r. powstał pierwszy lokal franczyzowy zlokalizowany w Bielsku-Białej. Aby otworzyć Salad Story, potencjalny franczyzobiorca powinien dysponować środkami na poziomie od ok. 100-150 tys. zł do ok. 350 tys. zł (w przypadku lokalu w stanie deweloperskim).
Adam Gieras