e- wydanie.
W tym roku newsroomy „Pulsu Biznesu” i serwisu Pb.pl połączyły siły. Pracując razem dziennikarze doskonale się uzupełniają. Kiedy danego dnia zdobędą jakąś ciekawą wiadomość – część z nich opracowuje ją i zamieszcza na portalu, podczas gdy inni przygotowują bardziej wyczerpujący materiał do wydania drukowanego na dzień następny.
Internetowe wydanie Gazety Prawnej również chce mocniej zaistnieć w Internecie. Do tego zadania został oddelegowany Krzysztof Jurowski, który dotychczas z powodzeniem był redaktorem naczelnym portalu Infor.pl, który w rankingu portali ekonomiczno – biznesowych nieustannie pnie się w górę.
Inaczej rzecz się ma w Rzeczpospolitej, gdzie dziennikarze piszą zarówno do gazety, jak i do portalu internetowego rp.pl Jednak dziennik planuje we wrześniu uruchomienie serwisu ekonomiczno – finansowo – prawnego.
Zmiany czekają również portal Gazety Giełdy Parkiet, który po wakacjach ruszy w nowej odsłonie.
Bez zaplecza.
Portale Money.pl i Bankier.pl nie mają zaplecza w postaci redakcji dziennikarskich, a jednak znakomicie sobie radzą w konkurencji z nimi. Aktualnie plasują się na drugim i trzecim miejscu wśród najbardziej popularnych serwisów internetowych w kategorii poświęconej biznesowi, finansom i prawu. Nie są to jednak tylko serwisy informacyjne. Wzbogacają swoją ofertę rozwiązaniami technologicznymi, które pomagają użytkownikom obliczyć składkę kredytu czy ZUS. Mogą oni również porównać oferty poszczególnych banków, mają dostęp do relacji i komentarzy video oraz dostęp do portalu przez komórkę. Popularne portale biznesowe są również swoistym forum wymiany doświadczeń i komentarzy.
Na dalsze pozycje spadły serwisy ekonomiczne klasycznych portali - WP.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl. Pierwsze miejsce udało się utrzymać sekcji biznesowej portalu Onet.pl, chociaż liczba jego użytkowników spadła o prawie 200 tys.
Można przypuszczać, że na dalszy wzrost popularności portali ekonomicznych i biznesowych wpływ będzie miała nie tylko sama użyteczność umieszczanych na tych serwisach informacji, ale też umiejętny dobór narzędzi i kanałów promocji informacji ekonomicznych oraz precyzyjne kierowanie tych przekazów do wybranych grup celowych. Nie bez znaczenia pozostanie równiez fakt, że zdecydownie rośnie zaufanie do serwisów zajmujących się wyłącznie biznesem i finansami.