Sieć agencyjna specjalizująca się w handlu obwoźnym planuje podwoić liczbę partnerów obsługujących mieszkańców wsi.
W ramach sieci abc na Kołach należącej do Grupy Eurocash działa obecnie 30 agentów. Firma planuje, że do końca tego roku ta liczba wzrośnie do 75.
– Jesteśmy systemem agencyjnym. Dajemy agentom auto i towar. Osoby współpracujące z nami nie ponoszą żadnych kosztów związanych z rozpoczęciem działalności - oprócz wkładu finansowego w ramach zabezpieczenia za udostępniony samochód dostawczy. Przedsiębiorcy są rozliczani od obrotu – mówi portalowi franczyzawpolsce.pl Jan Sosnowski specjalista ds. marketingu abc na Kołach.
Sieć sklepów obwoźnych działa na terenie małych i bardzo małych miejscowości od 2015 roku. Koncept charakteryzuje nie tylko brak wpłaty własnej przy rozpoczęciu współpracy. Przedsiębiorcy mogą liczyć też na dużą niezależność i wsparcie centrali.
Jako narzędzie do pracy agenci otrzymują specjalistyczne auto, laptop i towar, który będą sprzedawać (agent nie ponosi kosztów otrzymywanego towaru). Firma oferuje ponadto wsparcie marketingowe i operacyjne.