Od 1 listopada br., Żabka wprowadza nową ofertę dla swoich nowych franczyzobiorców, oferując im dodatkowe 10 tys. zł bonusu finansowego na start. Ponadto, nowi partnerzy sieci mogą liczyć na gwarantowany przychód w wysokości 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok współpracy.
Żabka aktywnie wspiera przedsiębiorczość w Polsce, oferując stabilne warunki współpracy nawet w trudnym rynkowym otoczeniu. Jako pierwsza sieć w kraju, wprowadziła dla przedsiębiorców „Polisę na biznes”, chroniącą przed ryzykiem finansowym.
Przemysław Kijewski, Dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska, wyraża dumę z nowych franczyzobiorców, którzy dzięki współpracy z siecią realizują swoje marzenia o własnym biznesie. Podkreśla, że Żabka oferuje nowym partnerom wsparcie w postaci szkoleń, sprawdzonego modelu biznesowego, gwarancji przychodów oraz dodatkowego bonusu finansowego na początek.
Wsparcie oferowane przez Żabkę zwiększa szanse na powodzenie biznesu, ułatwiając start także osobom bez doświadczenia w handlu. Na 10 nowych przedsiębiorców, 9 osiąga po roku satysfakcjonujący rozwój sklepu. Dodatkowy bonus finansowy ma pomóc nowym franczyzobiorcom w rozwoju biznesu i pokryciu kosztów zatrudnienia pracowników.
Kandydaci na franczyzobiorców muszą przejść przez proces rekrutacji i szkolenia oraz wnosić wkład własny ok. 5 tys. zł, przeznaczony na zakup kasy fiskalnej czy koncesji (zwracany po 3 miesiącach). Nowi franczyzobiorcy oprócz bonusu 10 tys. zł otrzymują gwarancję przychodu 17 tys. zł miesięcznie przez pierwszy rok, nowoczesny sklep w dobrej lokalizacji, know-how, wsparcie marketingowe i logistyczne oraz możliwość działania pod znaną marką.
Sieć Żabka jako jedyna w Polsce oferuje franczyzobiorcom ubezpieczenie „Polisa na biznes” w przypadku wystąpienia ujemnego salda po rozwiązaniu umowy. Ubezpieczenie zostało przygotowane we współpracy z TUW PZUW i jest dostępne dla wszystkich franczyzobiorców.
Franczyzobiorcy współpracujący z Żabką mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie współpracy, w tym pomoc Centrum Wsparcia Franczyzobiorców, stały kontakt z Partnerami ds. sprzedaży oraz dostęp do narzędzi ułatwiających zarządzanie sklepem. Sieć oferuje również szereg szkoleń na platformie edukacyjnej.
Dołączenie do sieci Żabka wymaga przejścia przez etap rekrutacji i szkoleń, podczas których kandydaci zapoznają się z modelem biznesowym i zasadami współpracy. Franczyzobiorcy mogą w każdej chwili zrezygnować z współpracy bez konsekwencji, z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Sieć liczy ponad 6000 franczyzobiorców prowadzących ponad 7600 sklepów w całej Polsce.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji