Żabka Polska zwyciężyła w konkursie „Retailer of the Year 2015”. Sieć sklepów odebrała nagrodę w kategorii „Operatorzy Franczyzy”.
Retailer of the Year to jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom przez ich dostawców. Zwycięzcę wybrali przedstawiciele firm FMCG, ponad 250 osób z 170 firm.
– Jesteśmy dumni z tego, że dostawcy docenili nas po raz kolejny – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Departamentu Handlowego w firmie Żabka Polska.
Celem konkursu „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. Badanie, które wyłania zwycięzców w 7 kategoriach, odpowiadających formatom handlowym, jest przeprowadzane przez firmę badawczą AC Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG.
W każdej kategorii sieci handlowe oceniane są pod kątem warunków handlowych, logistyki, jakości kontaktów z zespołem, współpracy przy rozwoju biznesu i wizerunku sieci.
W tym roku w kategorii „Operatorzy Franczyzy” poza Żabką nominowane do nagrody Retailer of the Year 2015 było aż 8 sieci: Chata Polska, Eurocash Dystrybucja & Franszyza, GK Specjał, Lewiatan Holding, Małpka Express, Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP, SPAR Polska, Słoneczko.