Operator sieci sklepów spożywczych Żabka pomaga zwiększyć sprzedaż swoim ajentom. Od środy w sieci Żabka obowiązuje nowy program lojalnościowy o nazwie „Codzienne korzyści”. Klienci sklepów otrzymywać będą wygodne identyfikatory zbliżeniowe, a zebrane punkty wymienią na nagrody: Puzzle 3D oraz cały szereg specjalnie przygotowanych e-nagród.
W ramach programu o nazwie „Codzienne korzyści” klienci sieci Żabka będą mogli otrzymać nagrody, ale również dokonywać tańszych zakupów. Wystarczy zbierać punkty lojalnościowe na zbliżeniowych identyfikatorach, w wybranej: karty, mini karty, naklejki na telefon lub breloka.
Klienci będą mogli wymieniać zdobyte punkty na e-nagrody: audiobooki, e-booki, pliki muzyczne, kupony na seanse VOD oraz bilety do Multikina. W sklepach Żabka w ramach nagród przygotowana została też limitowana edycja puzzli Ravensburger 3D, przedstawiająca popularne światowe budowle: wieżę Eiffla w Paryżu, Big Ben w Londynie, Krzywą Wieżę w Pizie czy Empire State Building w Nowym Jorku.
Zupełną nowością i jednocześnie korzyścią dla klientów uczestniczących w programie są jednak kupony rabatowe. Kupony te wydawane będą przy każdych zakupach, a klienci za ich pośrednictwem uzyskują możliwość nabycia wybranych produktów w obniżonych cenach.
- Kolejny program lojalnościowy zawiera szereg nowości. Zbieranie punktów jest teraz jeszcze łatwiejsze. Całość wspiera specjalnie przygotowana aplikacja na urządzenia mobilne oraz dedykowana strona internetowa - komentuje Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu Żabka Polska.
INK